سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز نویس هرمزگانی اختلاس کرد

بغام و گردشگری

زمستان که می شود وقت سفر به جنوب هم فرا می رسد و مردم با گونی های پر از پول سوار پراید می شوند و تخته گاز می آیند بندرعباس بعد هم می روند قشم چند دست لباس می خرند سپس یک دو روزی اطراف ساحل بیتوته می کنند و فارغ از همه مصیبت های زندگی شهر نشینی در فراغ بال حمام آفتاب می گیرند.بعد از خاتمه متن تحقیقی ،مش معصوم چک محکمی به گوش اکبر شیره ای نواخت و با همان حالت عصبانی همیشگی ، گفت: این متن ایراد داره خیلی از واقعیت فاصله گرفته، کسی دیگه متنی واسه کلاس گردشگری آماده نکرده ؟ احمد مرغی با ترس و لرز گفت: ببخشید استاد مردم محله در این زمینه تحقیقات مستندی انجام داده اند منتها از چک و تو سری های جنابعالی اندکی خوف دارند. مش معصوم هم با قیافه حق به جانب گفت؛ من فقط هدفم خدمت هست البته راهش رو خوب بلد نیستم اما عشق به خدمت وادارم می کنه با وجود همه کارشکنی های بغام برای تبدیل شدن استان به مدینه فاضله هر کاری از دستم بر بیاد انجام بدم .پیرزن عصبی سپس چشم غره ای به احمد مرغی رفت و گفت؛ با زبون خوش بیا متنی که در زمینه گردشگری آماده کردی بخوان!
بنام خدا شهر ما در زمینه جاذبه گردشگری بسیار موفق عمل کرده است و دیگر شهروندان برای گردشگری به دوبی و آنتالیا و اخیرا آنالیا نمی روند. در این ایام مردم ما به 3 مقوله توجه زیادی نشان می دهند .نخست کتاب و کتابخوانی ، دوم حفظ محیط زیست و سوم گردشگری است از این در تعطیلات آخر هفته مردم دسته دسته شادمان به هرمزگان می آیند و از مناطق توریستی و حتی تاریخی استان بازدید می کنند.گروهی نیز در قالب اکوتوریسم به به گردش در طبعیت می پردازند و از نزدیک با زندگی جانوران حیات وحش آشنا می شوند‌.مش معصوم با خوشحالی رو به احمد مرغی کرد و گفت؛ اینه ، دوستان یادتون باشه ما یک تشکل نو بنیاد در حوزه گردشگری هستیم و تا سر کله این بغام بدجنس پیدا نشده باید با یک طرح موفق زمینه احیای گردشگری و موفقیت تشکل جدیدمان را بیمه کنیم.دوستان توجه کنند برای موفقیت و گرفتن بودجه فقط مثل احمد مرغی طرح های واقعی تهیه کنید.
نفر بعدی که طرحش مورد قبول گرفت.کنیز همسر بغام بود.
به نام خدا هر ساله میلیون ها گردشگر به هرمزگان وارد می شوند.اداره تورهای گردشگری ، خدمات دهی به گردشگران یک موقعیت شغلی بسیار پر سود برای مردم بومی شده است. با توجه به ناامنی های اخیر مصر و تونس و فرانسه ،مردم از همه جا می آیند تا از جاذبه های جذاب استان ما بهره ببرند. امسال پنح میلیون مسافر فرت و فرت وارد شهر شدند.در کنار ساحل ما برای گردشگران مسابقه ماهیگیری ، جشن خیریه و بادبادک بازی برگزار کردیم . تشکل های غیر دولتی در قالب دهها طرح محیط زیستی و اکو توریسم گردشگران را به دریا بردند و با دلفین های جزایر ناز آشنا کردند. عده ای نیز با تخم گذاری و رشد لاک پشت پوزه عقابی آشنا شدند و هزاران شهروند عاشق محیط زیست لاک پشت های نوزاد را تا دریا بدرقه کردند.مدتی است گردشگر از سر و کول استان بالا می رود و اینقدر گردشگر در جنگل های حرای قشم رفته اند که جای پرنده ها تنگ شده است. بعد از خاتمه این گزارش تحقیقی ،مش معصوم با چشمان گرد شده با کنیز خیره شد و گفت: این تشکل لیاقت یک بودجه خوب را داره من بهتون قول میدم به محض اینکه پول رو گرفتیم همه بچه های تشکل یک هفته خارجه مهمون می کنم !!
« خوب خوانندگان گرامی لابد توقع دارید بغام مرد شریف جنوبی مثل همیشه وارد ماجرا شده و دست متخلفان رو کند ! اما این دفعه متاسفانه با خبر شدیم نویسنده در یک توطئه ننگین با مش معصوم همدست شده و با گرفتن مبالغی وجه نقد از حضور بغام در داستان خودداری کرده است. خلاصه دنیا این جوری نمیمونه آقای نویسنده به قول معروف ماه همیشه پشت ابر نمی ماند و حتم بدانید بغام برمی گردد‌»

اااااای وااااای خداااااا

این کی نوشته !! ای وای اینا رو کی نوشته