سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز تجاوزگران پخمه

طنز
تجاوز گران پخمه
ارتش امارات از مدتی قبل همراه با دیگر متجاوزین به رهبری عربستان مشغول نبرد در خاک یمن است.اما این اعتماد به نفس کاذب سرانجام کار دست آنها داد و با موشک باران دقیق ارتش یمن و انهدام تجهیزات و تلفات سنگینی که در شهر مارب به ارتش امارات تحمیل شد چنان شوکی به متجاوزان وارد شد که رویای فتح صنعا را به کابوس فرار مبدل کرد. و دست آخر این ارتش مزدور در میان استهزا جهانیان دمش را روی کولش گذاشت و رفت . شما خوانندگان گرامی در ادامه آخرین گفتگوی طنز بازسازی شده فرمانده نیروهای اماراتی در شهر مارب یمن را می خوانید تا به عمق این افتضاح پی ببرید.
ستاد فرماندهی ؛ سرهنگ جمیل وضعیت نیروهای دلاور و ظفرمند امارات را تشریح کنید .تمام.

سرهنگ جمیل : زیر سایه رهبرمان و دعای شیوخ حرمین الان همه نیروها قالیچه پهن کرده اند و مشغول کشیدن قلیان دو سیب هستند... البته عده ای از نیروها هم که از پریشب خواب رفته اند هنوز خواب هستند و شکر خدا آشپزهای فیلیپینی هم پلو و خورشت بار گذاشته اند .تمام.

ستاد فرماندهی : فرمانده رکن دوم ستاد اعلام کرده اند در مورد اقدامات تامینی محل استقرار قشون در اطراف پادگان مارب حتما شناسایی انجام شود و نیروها هر چه سریعتر مهمات ارسالی را در جای امن استقرار دهند.تمام‌.

سرهنگ جمیل : والا ما چند تا کارگر  روز مزد بومی گرفتیم که این مهمات ها را جابجا کنند ولی دیشب فهمیدم بخشی از مهماتها را  دزدیده اند برده اند.از نیروهای خودمان که انجام این کارهای پیش پا افتاده بعید است .اصولا رزمندگان ما خسته هستند می فهمی!  خسته هستند ،باید در کنار دلاوران ارتش عربستان فعلا استراحت کنند.در ضمن چند تا سرباز که برای قضای حاجت رفته بودند خبر دادند که اوضاع این اطراف امن بوده و کسی مزاحمشان نشده است.تمام.

ستاد فرماندهی : سرهنگ جمیل رسانه های دشمن مدام ارتش ظفرمند ما را مسخره می کنند می گویند با شنیدن یک تیر هوایی ، از نفربرها و تانک ها پیاده می شوند و فرار می کنند، آیا این موضوع صحت دارد؟ تمام.

سرهنگ جمیل : یعنی چه ، یعنی انتظار دارید رزمندگان ما بعد از آن همه خستگی دیگر حوصله جنگیدن داشته باشند !! تمام .

ستاد فرماندهی : سرهنگ جمیل انتظار داریم انشالله تا آخر هفته در صنعا باشید .تمام‌.

سرهنگ جمیل : با دعای خیر خادمین حرمین انشالله همین طور می شود.فقط خواهشا سس سالاد آشپزخانه تمام شده انشالله برایمان ارسال کنید.
صدای زوزه موشک ها و انفجارهای مهیبی در بیسیم به گوش می رسد .

ستاد فرماندهی : سرهنگ جمیل الو الو اونجا چه خبره چی شد!؟
لحظاتی بعد از آن طرف بیسیم صدای غریبه ای به گوش می رسد. الو الو سرهنگ و افرادش از دم  گور به گور شدند ‌.من آشپز هستم قربونت دستتون همراه سس سالاد حدود صد تا کیسه حمل جنازه هم بفرستید .عزت زیاد.تمام