سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز مصاحبه با سخنگوی داعش

لطفا به حیوانات توهین نکنید

مصاحبه با سخنگوی گروه داعش

. این روزها سیل اخبار جنایات غیر انسانی گروه تروریستی داعش فضای مجازی و رسانه های مختلف را پر کرده است .شاید شما هم از جنون و شقاوت گروه تروریستی داعش در حیرت فرو رفته اید. به همین جهت و برای آشنایی بیشتر شما خوانندگان گرامی با این حیوانات که به نوعی پدیده جهل و نفرت جهان امروز محسوب می شوند مصاحبه ای با ابو قیف العوضی سخنگوی گروه داعش ترتیب داده ایم که در ادامه می خوانید.
سوال، جناب عوضی علت اینکه نام خود را گروه خلافت اسلامی گذاشته اید اما مدام مسلمان کشی می کنید چیست!؟ ببنید همین اول به این قضیه که ما را حیوان خطاب کردین اعتراض دارم و معتقدم با این صفتی که به ما دادید به حیوانات توهین شده است. در مورد سوالتان باید عرض کنم که ما اصولا اعتقادی به اسلام نداریم که بخواهیم غصه مسلمان کشی را بخوریم .شالوده گروه داعش ازدواج وهابیت و صهیونیسم  است.یک جورایی ما فرزند نامشروع ارتباط پلیدی از صهیونیسم و وهابیت هستیم.
سوال ، در گروه داعش همه جور لهجه و نژادی تقریبا حضور دارد این جمع اضداد چطور رخ داده است!؟ سوال جالبی بود ببنید برای ما آنچه به عنوان ستون هدایتمان قرار دارد درجه پستی و رذالت اعضا می باشد برایمان فرقی ندارد که فرد از کدام نژاد و لهجه و کشور باشد مهم این است که عضو داعش انسانی به غایت سرخورده و پست فطرت باشد اگر به همین دو گزینه احاطه داشته باشد به لطف و امداد شیطان وی را در جمع خود می پذیریم و سهمی از غنایم به وی اعطا می کنیم.
سوال،گروه شیطانی داعش به تازگی جان تعدادی از نمازگزاران کویتی و جهانگردان اروپایی را در تونس گرفت آیا بین این دو حمله ارتباطی وجود دارد؟ (با خنده) ببنید ما خیلی شعور نداریم که تا این حد عمیق فکر کنیم ما  مثل سگی در اختیار سرویس های جاسوسی اسراییل و عربستان قرار گرفته ایم هر وقت اشاره کردند پاچه یک نفر را می گیریم اصولا در کشتن مردم خیلی اهل تبعیض نیستیم و همچنان که  مطلع هستید وقت پای کشتن به وسط می آید برایمان اروپایی و آسیایی، مسلمان و مسیحی تبعیضی قائل نمی شویم و بر پایه اصل اول عدالت همه را یکجا می کشیم.
سوال ، طبق شنیده ها تنفر شدیدی به ایرانی ها دارید علتش را می توانید بیان کنید!؟ آه دست روی دلمان نگذارید که هر چه می کشیم از ایران است هر جا پای ایرانی ها وسط می آید ما مثل شغال دم روی کول می گذاریم و فرار می کنیم .اصلا نمیدانم چه حکمتی است که اعضای داعش تا این حد در مقابل ایرانی ها و یارانشان نظیر حزب الله خوار و زبون هستند. باور بفرمایید در اصل ما را برای جنگ و نابودی ایران ایجاد کردند اما حالا مثل خر در گل گیر کرده ایم و بعد از گذشت چهار سال هیچ غلطی نکردیم و ایران به کلی از جنگ و بمب گذاری و انفجار دور مانده است.
سوال، آیا در ماه رمضان همچنان به آزار مسلمانان ادامه می دهید؟ بله طبق امریه جدید موساد قصد داریم بیشترین لطمه را به مسلمانان وارد کنیم.
سوال، آیا تا کنون به واژه انسانیت فکر کرده اید؟ بگذارید یک چیز را همین جا مشخص کنم بیشتر اعضای داعش افراد سرخورده ، اوباش و ولگرد و بی سوادی هستند که اغلب در کشور خودشان به عنوان انگل جامعه معرفی شده اند!! حال در نظر بگیرید جمع بزرگی از اوباش و اجامر جهان که به هیچ مسلکی جز ظلم و ستم اعتقاد ندارند در سایه شیطان بزرگ جمع شده اند، خوب شما از این ها چه انتظاری دارید!!!

در پایان حرف ناگفته ای دارید ؟ بله از مردم مسلمان می خواهم دعا کنند که ما هر چه زودتر به سرنوشت رهبرمان دچار شویم و به قول ایرانی ها به زمین گرم بخوریم . انشالله

انشاااااااالله