سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلایه اهالی شهناز از شهرداری بندرعباس


مردم محله شهناز  از اینکه شهرداری برخی از خانه های تملک شده را بدون تخریب رها کرده است گلایه مند بوده و معتقدند این خانه ها به محل اقامت کارتن خواب ها و معتادان تبدیل شده و از همه بدتر اینکه آمار سرقت در این محله به سبب ایجاد ماوی جدید برای معتادان شدت زیادی پیدا کرده است .از این رو اهالی از معاونت عمرانی شهرداری تقاضا دارند تا نظیر دیگر منازل تملک شده همگی خانه هایی که در مسیر گشایش خیابان جدید بدون تخریب رها شده اند به طور کامل خراب شده تا دیگر معتادان کارتن که عمدتاً سارق هستند مکانی جهت اقامت نداشته باشند 

شهرداری بندرعباس اقدام به گشایش و امتدا خیابان آیت الله عفاری محله شهناز نموده است. معاونت عمرانی شهرداری با خرید املاک و منازل که در مسیر ناتمام خیابان آیت الله عفاری قرار دارد برای ایجاد خیابان از مدتی قبل اقدام نموده و منازلی که در مسیر این طرح قرار دارند با تملک اقدام به تخریب می نماید. 

این طرح برای محلاتی نظیر محله شهناز که در میان مشکلات اجتماعی از جمله خرید و فروش گسترده انواع مواد مخدر ، تردد گسترده معتادان کارتن خواب و افراد زور گیر ... بسیار ارزنده است. با هر گشایشی حضور مستقیم پلیس در این محلات اعیان تر می شود ، با ایجاد هر خیابانی در این گونه محلات امکان تخلف فروشندگان مواد مخدر و دیگر متخلفان به سبب پررنگ تر شدن حضور پلیس کمتر می شود.

ده سال وقتی خیابان 20 متری در وسط محله شهناز ایجاد شد بسیاری از جرائم از جمله زورگیری که در این محله عادی شده بود به سبب حضور گسترده پلیس کم و کمتر شد به طوریکه تقریباً زورگیری در این محلات خلافی فراموش شده است .
با این که  مردم این محله از اینکه شهرداری برخی از خانه های تملک شده را بدون تخریب رها کرده است گلایه مند بوده و معتقدند این خانه ها به محل اقامت کارتن خواب ها و معتادان تبدیل شده و از همه بدتر اینکه آمار سرقت در این محله به سبب ایجاد ماوی جدید برای معتادان شدت زیادی پیدا کرده است .از این رو اهالی از معاونت عمرانی شهرداری تقاضا دارند تا نظیر دیگر منازل تملک شده همگی خانه هایی که در مسیر گشایش خیابان جدید بدون تخریب رها شده اند به طور کامل خراب شده تا دیگر معتادان کارتن که عمدتاً سارق هستند مکانی جهت اقامت نداشته باشند .