سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوگوش پیرزن هوسباز و آخرین حماقت


گوگوش کاری انجام داد که قلم از نوشتن این عمل شرم آور باز مانده است

گوگوش خواننده ایرانی که در دوره قبل از انقلاب از خوانندگان بنام ایران محسوب می شد بعد از انقلاب سالها خانه نشین بود این زن که رکورد ازدواج را در چنته دارد به دلیل اینکه امکان خروجش از کشور مهیا نبود سالها در ایران ماند و بالاخره در دوره اصلاحات در حالی که از طراوات جوانی اثری در او دیده نمیشد و عرفا میبایست خانه نشین می شد ناگه سر از کانادا در آورد. پیرزن که تازه احساس جوانیش دست داده بود مدتها در خارج کشور به فعالیت پرداخت. این پیرزن که از چندی قبل همراهی و همکاری در شبکه من و تو را با برنامه اکادمی گوگوش به عهده داشت گاهاً به کنسرت برگزار می کرد و به هر حال روزگار می گذارند هر چند که دیگر آن گوگوش دهه پنجاه نبود.

اما در کمال تعجب پیرزن چندی روز قبل کاری کرد که همگان را متعجب و خیلی ها بر بر افروخته کرد. پیرزن در یک کلیپ که داستان مشکلات دو همجنس باز ایرانی را نشان می دهد به نوعی از آنها حمایت کرد.

این رفتار زشت گوگوش به قدری زشت و سخیف بود که حتی در رادیو فردا که به نوعی قصد حمایت از وی را داشتند با تماس ها و کامنت های دهها ایرانی عصبانی نشان داد که گوگوش چه حماقتی به خرج داده است.

اعتراضات در شبکه های اجتماعی بر علیه این پیربانوی هوس باز همچنان به شدت ادامه دارد

برخی می گویند حتی در لندن که مهد آزادی است همجنس بازان به سبب نفرت عمیق مردم جرات قدم زدن در خیابان را ندارند حال چطور است این پیرزن هوسباز تا این حد خود را سخیف جلوه داده احتمالا فشار دولت انگلیس بوده است

همجنس بازی آنقدر در ادیان زشت شمرده می شود که خداوند وقتی قوم سدوم را نابود کرد که زنان آن قوم به همجنس گرایی مایل شدند. شدت این عمل زشت که جامعه شناسان آن را آخر کج سلیقگی نام نهاده اند به حدی است که پزشکان معتقدند این افراد عموماً بیماران روانی و واخوردگان جامعه هستند

جالب اینجاست که به جز اتحادیه اروپا آنهم به جهت اغراض سیاسی در بین جوامع حتی مدرن نیز همجنس گرایی بشدت زشت خوانده می شود به نحوی که مردم اروپا بر چهره همجنس بازان آب دهان پرت می کنند. این کج سلیقگی این واخوردگی این زشتی عیان این رفتار بسیار زننده که حتی قلم از نوشتن آن باز می ماند توسط پیرزنی که تا دیروز تنها محکوم به حمایت از شبکه ضد ایرانی من و تو است حمایت شده تا نشان دهد چقدر انسان می تواند مقام خود را حقیر کند . گرفتن امتیاز و یا فشار دولت انگلیس و یا چند پوند بیشتر هر چه که هست پیرزن تمامی آبروی خود را به باد داد .