سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جشنواره پلاژم کجایی دقیقا کجایی

ستون طنز کلپک سلام

به اطلاع همه ی شهروندان و عشاق دلباخته خدمات شهرداری می رساند، اولین جشنواره مجازی پلاژم کجایی در جهت تنویر افکار عمومی نسبت به خدمت رسانی مدیران زحمتکش شهرداری در چندین بخش فیلم ، شعر و مقاله در کانال بندر قشنگم و بندرعباس زیبا تر از ونیز برگزار میشود.
بخش شعر ،
شامل: شعر نو ، شعر کهنه، شعر بازیافتی میباشد و شاعران عزیز بایستی با حمایت از پلاژ و زحمات شهرداری تا می توانند بر علیه منتقدین شعر از خودشان در کنند.

بخش دیگر این جشنواره مقاله است.
مقاله نویسان بایستی سه هزار کلمه در باب تمجیدنامه، تقدیرنامه، پاچه خوار نگاری و تکریم ارباب بنویسند و تا می توانند با نثار جملات بوق ...بوق به منتقدین محبت کنید.

موضوعات رقابتی این جشنواره بدین شرح است: نقش فاضلاب در معادلات سیاسی پلاژ ، ،نقش محیط زیست در جنگ بیولوژی  پلاژ ،  میکروب ها یا منتقدین کدام مخرب تر هستند،
بخش کفتار شناسی

بخش سخنرانی جانبی جشنواره بدین شرح می باشد:
تاریخ چهار هزار ساله پلاژ، سخنران دکتر تورگ

پلاژ و گفتمان بیداری، سخنران فرانچسکو توتی

اصلاحات و پلاژ، سخنران دکتر دی جی فسنقری

نقش ناپل?ون بناپارت در جنگ های صد ساله پلاژ ، سخنران امانو?ل مک رون

مهمان ویژه فدریکا موگرینی،
اخطار: سلفی گرفتن ممنوع است.

در بخش فیلم مستند این جشنواره شاهد پخش فیلم دستگیری انتحاری دشمن در پلاژ خواهیم بود، در این فیلم تروریست معروف ابوقلم المنتقد از ماموریت تخریبی خود پرده بر میدارد.

پخش فیلم سه بعدی چگونه فاضلاب را از آب تشخیص دهیم به نقش فریب خوردگان مجازی در تخریب فعالان دلسوز و دوستداران پلاژ پرداخته شده است.

توصیه
با توجه ناکامی بیلبوردهای بزرگ توفیقات ما ، از دوستان عزیز تفاضا میشود با اعتماد به نفس کامل و  تا آخرین قطره خون از پلاژ دفاع کنید حتم بدانید اگر در این راه ریمو، هک یا دیلیت و حتی زخمی شدید ما از شما مثل یک قهرمان یاد خواهیم کرد.

اگر بتوانید با مطالب و مقاله خود باعث چرخش افکار عمومی به سمت ما شوید بخشی از  درآمدهای سرویس بهداشتی پلاژ به شما اختصاص خواهد یافت،

مدام به خواسته قلبی مردم اشاره کنید و عنوان کنید ، مردم می گویند پلاژ از نان شب هم واجب تر است و همه شب و روز فریاد می زنند حتی اگر شب و روز بر ما گلوله بارد توی پلاژ می جنبیم میکروب خطر ندارد.
یا بنویسید: پلاژم کجایی دقیقا کجایی و یا بنویسید:  یه پلاژ دارم شاه نداره دیواری داره چین نداره ، به حرف زورش نمیدم به راه دورش نمیدم.

و در آخر
تو رو جون مادراتون یه کاری کنید بابا الان چند روزه مدام ضایع شدیم ، خدا ازتون نگذره قلم بدستان جیره خوار غربی که جیگرمون خون کردین ،جان هر کی دوست دارین تو را خدا یه کاری کنید ، آخی از بدبختی ای امان از تنهایی ، دستمال کی داره...

در پایان این مراسم به همه مقداری وجه نقد و  کارت استفاده مجانی استخر شنای یکی از ادارات هدیه میشود،  همچنین به نفرات اول تا سوم یک بسته فرهنگی شامل یک حلب دی وی دی خدمات شهرداری اهدا می شود.

کاظم گلخنی، ندای هرمزگان