سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز سلفی پر ماجرا

با پایان مراسم تحلیف ،به جز رسانه ها و کانال های تلگرامی و  سایت های خبری ، اقلا شونصد هزار نفری تصویر نماینده شیراز که به قصد شوخی سعی داشته با خانم موگرینی سلفی بگیرد را در شبکه های اجتماعی پخش کردند، یک عده هم طبق معمول فریاد وا مصیبتا سر داده و  ناله کنان از برباد رفتن شان مجلس زجه ها سر دادند در همین ارتباط عده ای هم  یقه های خود را جر دادند.

یعنی به حدی این عمل عجیب سلفی گرفتن برای ساکنان ایران زمین تازگی داشت که  به یکباره سیلی از نقد و اعتراض و انزجار  در فضای مجازی به راه افتاد که در پی این سیل گرفتگی  متاسفانه 28 باب منزل و یک باب مغازه تخریب شد.

چند دقیقه بعد از این حادثه بسیار کم سابقه سلفی گرفتن ، نماینده بنده خدا به با ذکر غیر رسمی بودن فضا و  حال  و هوای شوخی آن لحظات، رسما عذر خواهی کرد.

اما نقل این حرفها نبود اول که این آقا جزو لیست امید مجلس هست که از نگاه برخی یقه جر داده ها خودش یک جرم نابخشودنی است، دوم اینکه ما در ایران اصلا چیزی به نام سلفی گرفتن نداشتیم ، که این آقای نماینده آن هم با یک بانوی فرنگی گرفته است.

چه باید کرد؟ 
درهمین ارتباط و  به جهت بروز  این رخداد بی سابقه با کارشناس بلایا و حوداث غیر مترقبه ارتباط برقرار کردیم و نظر وی را جویا شدیم.
بفرمایید جناب نگران زادگان...

: بله ، بنده حقیر معتقدم با این رخداد بسیار تلخ فی واقع  از دیروز غروب وارد عصر پسا سلفون شده ایم از این رو به همه مردم عزیز توصیه می کنم به هیچ عنوان از این اقدام الگوبرداری نکنند و از خودشان سلفی تهیه نکنند ،متاسفانه طبق تحقیقاتی که بنده انجام دادم متوجه شده ام که در وقوع این رخداد کم سابقه  سرویس های جاسوسی بیگانه هم دخیل بوده اند از جمله: ام آی سیکس ، سی آی ای ، سی بی اس ،آی اس آی... آهای دختر چوپون ، آهای دختر چوپون، گل عشقو تو صحرای دلم کاشتی چه آسون...
نگران زاده: چیزی نیست ، صدای زنگ تلفنم هست، داداش شرمنده  باید حتما جواب بدم.

ببیندگان عزیز در اینجا وقت برنامه تمام شد، تا درودی دیگر بدرود.