سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز حودسرهای سرخود

 

بار دیگر شاهد یک موج حمله از خودسرها بودیم .

برای جوان ترها که با از این موجودات شناخت چندانی ندارند باید عرض کنم که خودسرها از جمله پستاندارانی هستند که بصورت مخفیانه در بدن جامعه سرگرم رشد و نمو هستند.

این موجوات اگرچه در ظاهر تفاوت چندانی با آمیب ندارند ولی با فرا رسیدن فصل هایی نظیر پسابرجام و یا فصولی نظیر پسا انتخابات یکهو از پیله خود خارج شده و یکهویی به افراد خاصی پیله میکنند.

در ازمنه قدیم سلاح سازمانی خودسرها شامل چوب و چماق بود ولی نسل های جدیدتر به جنگ نرم تر روی خوش نشان داده اند تا جاییکه در حمله چند سال قبل به یک شخصیت مهم از لنگه کفش و مهر استفاده کردند کمی بعدتر حملات سرخودها لطیف تر هم شد تا حدی که در شیراز به یک شخصیت مهم با تخم مرغ حمله کردند و تاکسی حامل آن شخصیت را به قوطی قوزمیت شده تبدیل کردند. در مجموع از این حمله کاملا نرم می توانیم به قدرت مخرب سلاح تخم مرغ پی ببریم.

خودسرها برخلاف نظر فتنه گران، غرب زده ،خیانتکار ، جاسوس ،اصلا بصورت تشکیلاتی فعالیت نمی کنند و معمولا این موجودات با یافتن طعمه به شکل کاملا تصادفی دور هم جمع شده و بعد از حمله هم دوباره متفرق می شوند.

این موجودات اصلا اهل ریا و تبعیض نیستند و معمولا از هر فردی خوششان نیامد حالا هر رتبه و مقامی هم که داشته باشد بدون یک ذره تبعیض زیر رگبار تخم مرغ های شبیه پاره آجر می دهند، متاسفانه در این ایام ،روز به روز حملات خودسرها نرم تر شده تا حدی که در حمله چند روز قبل آنها به یک شخصیت مهم فقط به چند شعار که به تعبیری بوی اهانت میداد بسنده کردند و این نشان میدهد روزگار بی مروت  به خودسرهای چماق بدست هم رحمی نکرده است و از ان تاکسی له کن ها دیگر اثری نمانده است.

در پایان امیدواریم این موجودات هم به تغییرات و اصلاحات ژنتیکی خود در زمینه جنگ نرم و جنگ سخت همچنان ادامه دهند تا حدی که در اعتراض بعدی شاهد آواز خوانی و حرکات موزون آنها باشیم.