سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز فوتبال افیون توده هاست

فوتبال افیون توده هاست

شرح کاریکاتور؛ پرسپولیس 3 هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شد. هر آدمک نماد یک هفته است و انگاری نیازی به منهدم کردن باقی آدمک ها نیست.

فوتبال و افسردگی
میگویند فوتبال افیون توده هاست!! فکرش را بکنید برد و باخت ها آن هم در سطح ملی و یا باشگاهی چه تاثیری بر شادابی و یا افسردگی جامعه دارد.

بعد از باخت ضایع انگلیس از آرژانتین در جام جهانی مکزیک آن هم با گل الکی ماردونا  طبق اعلام روزنامه تایمز ،آمار کتک خوردن زنان انگلیسی از همسرانشان هفتصد برابر از روزهای عادی بیشتر شد تا جاییکه کلانتری ها از باخت تیم ملی انگلیس بشدت شاکی شدند.
در ایران چندی قبل
مادر جوانی به روابط عمومی صدا و سیما زنگ میزند و بعد از کلی فحش بد و بیراه می گوید ؛ بچه ام از باخت پرسپولیس مقابل استقلال افسرده شده و لب به غذا نمیزند!! ضمن اینکه از تعداد کسانی که بعد دریافت گل یا باخت تیم محبوبشان در استادیوم ها سکته کرده و جان سپرده اند هم ذکری باید کنیم و اعلام کنیم این نوع مرگ در همه کشورهای فوتبال دوست نظیر ایران رواج دارد.

جامعه شناسان بارها گفته اند بازی حساس استقلال و پرسپولیس را روز جمعه برگزار نکنید!! این عزیزان معتقدند شنبه در ایران خودش بصورت طبیعی خر هست و برای ایرانی جماعت نکبتی ترین روز  اول هفته است حال با این تفاسیر باخت تیم محبوب هم با شنبه جمع کنیم می شود آخر افسردگی و‌ به دلیل اعصاب خورد کارمندان و کارگران و کری و مشاجرات بین هم اصولا ارباب رجوع بی و حرف و حدیث به خانه برگردد سنگبن تر است به همین دلیل باخت استقلال یا پرسپولیس و حتی تیم ملی کلی به راندمان تولید، صنعت و خدمات ادارات کشور لطمه میزند‌.
البته موضوع افسردگی بعد از باخت جهانی هست،گل پیروزی ایران به کره جنوبی  یادتان هست !؟ گریه این ملت چشم تنگ رو یادتون میاد ؟ خوب ایراد نداره ما هم یادمون نمیاد .

  فک آویزان مردم برزیل چی ! باید یادتون  بیاد ، بعد زدن گل هفتم آلمان عملا برزیل سنکوپ کرد !! می گویند هنوز مردم  برزیل از شوک آن فاجعه در افسردگی ملی به سر می برند.