سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز بندرعباس شهری برای همه

بندرعباس شهری برای همه

به نام خدا شهر ما به خاطر مسیرها و پیاده روهای اختصاصی و عبور آسان معلولان شهرتی جهانی دارد ، در شهر ما دهها پل هوایی مخصوص معلولان  درست کرده اند و معلولان عزیز چپ میرن راست میان به جان مدیران دلسوز شهر دعا می کنتد.  مادرم می گوید پیاده رو های  این شهر برای افراد سالم هم خطرناک است.چند روز پیش یک موتوری که در پیاده رو مشغول حرکات نمایشی بود با مادر و مادربزرگم تصادف کرد که در این حادثه راننده موتور بر اثر شدت جراحات و کتکهایی که از بی بی جون نوش جان کرد راهی بیمارستان شد،  البته باید متذکر شوم حرفهای مادرم همگی سیاه نمایی است و آدم عاقل باور نمی کند.

تنها مشکل معلولان بندرعباس نبود عابربانک مخصوص آنها بود که این مشکل هم به سبب تورم فعلی و کمبود نقدینگی حل شده و اکثر مردم دم عیدی شکر خدا از این دستگاه مستکبر فاصله گرفته اند.
ضمن اینکه  در بندرعباس فروشگاهها ، سوپرمارکت ها و مغازهای شهر طوری بنا شده اند که معلولان مثل آب خوردن در این مراکز خرید تردد می کنند.

از دیگر الطاف بزرگ شهرداری طراحی مسیر تردد ساحلی معلولان عزیز است و این عزیزان با حمایت های گسترده دولتی مدام در جشن های بزرگ ساحل سرگرم تفریح و تفرج هستند به حدی خیلی ها این ایام آرزو می کنند کاشکی معلول بودند، و در پایان ما باید قدردان این همه توجهات مسئولان زحمت کش باشیم و مدام برایشان اسفند دود کنیم «آقا اجازه تمام شد»

معلم ؛ بچه تو چقدر خوب دروغ می نویسی باریکلا ، نمرت بیست