سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز سیر تا پیاز فحاشی

 

 

راستش را بخواهید ما حیوانات بی زبان که بشر مدام به بیشعوری تحقیرمان می کند در کل تاریخ 140 میلیون ساله حیات یک فحش هم از زبانمان خارج نشده است.
البته شاید این توجیه منطقی نباشد  چون عجالتا بشر زبان جانوران را نمی داند وگرنه همین گربه بدبخت یا این سگ های بیچاره ای که بشر مدام آزارشان می دهد، شاید که هزار جور ناسزا بار آدمی می کند!!

بنده حقیر به عنوان یک کلپک فرهنگی وقتی فهمیدم بشر امروز چندان تمایلی برای واکاوی این پدیده زشت اجتماعی ندارد اندکی فکر کردم و متوجه شدم فحاشی افراد از درماندگی ریشه گرفته و به نوعی تسکینی موقت بر  احساسات تحقیر شده آنهاست .

شما  آدم ها لابد در استادیوم های بزرگ دیده اید که لیدرهای زحمتکش و تماشاچیان با چه حرارتی اشتباه داوران را با محبت زیاد جبران می کنند، و به ناگه یهویی پنجاه هزار نفر الفاظ قشنگ سر می دهند و‌ یکهویی از تلوزیون صدای ورزشگاه  قطع می شود که این یعنی همان فرار رو به جلو ، اصلا از همین خیابان های شهر مثال میزنم کافی است یک راننده در خیابان سید جمال  پارک دوبل کند و باعث ترافیک شود، در این مواقع افراد عموما از دو روش بوق ممتد و فحش مقطع بهره جسته و سرانجام نیز این رخداد با دعوا و جراحت یکی دو نفر به خوبی و خوشی تمام شده و‌ راه باز می شود.

اخیرا نیز بشر هزاره سوم که مدام در پی پیشرفت و فن آوری است به احیای سنت فحاشی در فضای مجازی پرداخته و روز به روز هم در این حوزه پیشرفت می کند.

و در پایان، شما آدم های عزیز نیازی نیست این قسمت آخر را بخوانید، شکر خدا همه بالغ و عاقل تحصیل کرده و فهیم هستید ، من این را برای معدود مارمولک های بی ادب نوشتم تا بخوانند بلکه آدم شوند.

دوستان مارمولکم بیایید در نشست های سیاسی مودب تر باشیم .عزیزان مارمولک لطف کنید در همایش سیاسی قدری مراعات کنیم و برای له کردن رقیب از هر عبارت نامعقول زننده ای استفاده نکنیم . کلپک های عزیز لطفا وقتی در نشست سیاسی داغ می کنید دیگران را مطرب و هالترزن و گدا گشنه خطاب نکنیم .لطفا کمی با یکدیگر مهربان تر باشیم .
باور کنید فحاشی هیچ تاثیری جز لطمه دیدن شخصیت شما ندارد. بهترین کار نیک، ،گذشت،صبوری ،متانت و منطق است.

کاظم گلخنی. ندای هرمزگان. ستون طنز کلپک سلام