سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز لابد بقیه کشک هستند

 

همه جا با ضرب المثل قحط الرجال بر سرو کله خود میزنند اینجا قحط النسا، ، گویی در این استان اصولا بعضی ها فابریک مدیر آفریده شدند و هیچ وقت تمام نمی شوند.

انگاری بزرگان این شهر شعاع دیدشان فقط معطوف به همین چند نفر مدیر است. البته مسیر پیشرفت این عزیزان اندکی پر و پیچ خم هست اما اصلا متوقف نمی شود و این عشق خدمت به آنها اجازه یک لحظه دور ماندن از میز مدیریت نمی دهد.

در آن دولت پشت میزی در استانداری ، در دولت قبل تر مشاور استاندار در دولت فعلی مشاور شهردار الی ماشالله یکسره در حال مدیریت و مشاوره دادن هستند اینقدر گاهی خوب مشاوره می دهند که آدم دلش برای انیشتین می سوزد،  براستی چرا این همه استعداد باید حیف و میل شود. حالا که همه راضی از چسب رازی ببخشید از این انتصاب هستند پس بزنید دست قشنگه را ، بروید پارچه نوشته بزنید به در دیوارها و کلی از این انتصاب میمون و خجسته شادمان شوید.

ما در این شهر اصولا برای بعضی ها بازنشستگی نداریم این عزیزان اینقدر کار می کنند تا تمام شوند.

القصه اینجا بعضی ها همیشه مدیر و رییس هستند فقط مثل تغییر مواد گاهی از مایع به جامد میزشان از این اداره به آن سازمان عوض می شود اما عمرا نباید دست  ترکیب این تیپ آدم ها زد. چون احتمال زلزله یا رانش زمین حتمی هست و این عزیزان باید  همیشه پشت میز مدیریت نشسته و الباقی هم بخصوص آن همه بانوی جوان تحصیل کرده با استعداد  به قول معروف کشک هستند.

ضمیمه روزنامه دریا.. گلخنی