سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز کلپک سلام 123

 

اخیرا در ستون طنز کلپک سلام این نشریه  مطلبی تحت عنوان شهر موش ها  درج شده که باعث جریحه دار شدن احساسات  موش های نروژی ( موش بزرگ کشتی) ساکن بندرعباس شده است ولذا تشکل موش نهاد آفت بر خود واجب دید که جوابیه این هجمه نژاد پرستانه را  ارسال نماید.

عجیب است در این زمانه که همگان از اقدامات ضد مهاجرتی ترامپ ابله گلایه می کنند نویسنده نژاد پرست از سکونت موش های نروژی و هندی انتقاد کرده و خواستار مبارزه و کشتار موش های بینوا شده است.

باید به عرض برسانم که ما موش های خارجی ساکن بندرعباس به حسب اتفاق و نبود سیستم قرنطینه درست و حسابی وارد شهرتان شدیم.

وقتی اداره آبفا قادر به تسویه فاضلاب نیست و شهرداری حوصله لایروبی خورها را ندارد و خیلی ها زباله را در ساحل  پخش و پلا می کند دیگر تقصیر موش نیست، خودتان هم مقصر هستید.

اینکه شهرداریتان برای هر محله فقط چند سطل زباله بزرگ تهیه کرده و ملت مجبورند کیسه های زباله را پشت دیوار همدیگر  بگذارند تا اهالی هی روی دیوارها جملات محبت آمیز نثار هم کنند، تقصیر موش نیست.

اینکه دستگاههای اجرایی ذی ربط مثل شهرداری و مرکز بهداشت  فقط هر ده سال یکبار طرح مبارزه با موش های بینوا را اجرا می کنند، تقصیر ما نیست.

نوشته اید که موش ها ساحل بندرعباس را قبضه کرده اند.در جواب باید عرض کنم ما موش هستیم زمین خوار نیستیم ، مشکل از خودتان هست، لطفا فرافکنی نکنید.

در ضمن در کوچه کارگزاری  عده ای روزانه در حال فروش انواع موش هستند. این دیگر مسخره هست که خوکچه هندی و موش روسی یا همان همستر ، برای آدم ها عزیز دردانه میشه ولی موش های مظلوم نروژی آفت و ناقل مرض!!
همه عالم می دانند که سنجاب همان موش با دم سشوار کشیده هست حالا چرا همستر و سنجاب می شوند حیوان خانگی پنجاه هزار تومنی ولی موش هندی و نروژی آفت ، طنز ماجراست!!

و در آخر لطفا به جای پرداختن به این موضوع پیش پا افتاده بروید به حال سیستم ناقص فاضلاب شهرتان فکری بکنید.بروید از زمین خواری بنویسید بروید درباره  ایمنی برج های تازه تاسیس طنز بنویسید، بروید درباره آبگرفتگی معابر یا تاریکی شهرتان طنز بنویسید.

با احترام هانس دیتریخ