سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز ترامپ آرزوی حیوانات

سرانجام یکی از آرزوهای بزرگ موجودات ابتدایی به تحقق پیوست و موجودی تکامل نیافته به سمت ریاست جمهوری آمریکا رسید.این برای ما جانوران امری بسیار متعالی و باعث بسی خشنودی است،  امید که در آینده نزدیک نیز شاهد رشد بیشتر جانوران بخصوص آمیب ها و جلبک ها در عرصه جهان سیاست باشیم.

اینکه چرا اخیرا مردم دنیا اینقدر از دستورات ترامپ عزیز اعصابشان خورد شده را درک نمی کنم.عزیزانم باور کنید این دروغ هست که می گویند ترامپ مشاوران باهوشی ندارد ، باید به عرض برسانم که این مرد بزرگ مدتهاست مدیریت گروه حیوانات اهلی را عهده دار بوده و حقیر  بارها شاهد مشورت کردن وی با چند خوک و گوسفند  بوده ام .

به هر صورت خطر تروریست های ایرانی بشدت آمریکا را تهدید می کند و هر لحظه امکان دارد این افراد به امنیت ملی این کشور آسیب جبران ناپذیری بزنند.

همین دیروز جناب ترامپ در گروه برای ملک سلمان نوشته بود؛ متاسفانه تعداد زیادی تروریست ایرانی تحت پوشش پرفسور،  دانشمند و محقق، ناسا و بیشتر شرکت های بزرگ آمریکایی را به ناحق قبضه کرده اند و من قول می دهم در آینده نزدیک این مشاغل مهم را به دوستان عزیزم در سعودی  بخصوص به عزیزانمان در القاعده ، داعش واگذار کنم.

ترامپ در پیامی دیگری نوشته بود؛  ایرانی های تروریست به ناحق مدیریت اغلب شرکت های فن آوری و بیمارستان های بزرگ کشورم را غصب کرده اند و در اغلب دست آوردهای علمی و فن آوری آمریکا نقش اصلی دارند به همین خاطر قصد دارم در اسرع وقت به صحاری سعودی سفر کنم و به کمک ابوبقر البغدادی و ملک سلمان عزیزم، نخبگان  علمی و استعدادهای مهجور مانده این منطقه را کشف کنم و به آمریکا ببرم.

شاید شما ایرانی ها باورتان نشود یا حسودی کنید اما  زیر این پیام ترامپ ، همه ی خوک ها و گوسفندهای گروه لایک کرده بودند.

و در آخر مجددا انتصاب شایسته ترامپ را به همه ی موجودات ابتدایی بخصوص اسید آمینه ها، کرم ها و موجودات مرکب شامل آمیب ها و جلبک ها تبریک عرض می کنم حتم بدانید ترامپ عزیز با ترکندان کره زمین دوباره باعث شکوفایی ما می شود.