سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز بندرعباس گران شد

 

جراید؛ کمبود زمین و افزایش مهاجرت باعث شده تا بندرعباس در عرصه زمین و مسکن یکی از گرانترین شهرهای کشور شود

با افزایش قیمت مسکن ، این بار  دست استکبار جهانی از استین زمین بیرون آمد.
در همین رابطه برخی افراد معلوم الحال و همچنین فریب خورده با گذاشتن پیام های اعتراضی نیت خود را نشان دادند که در ادامه می خوانیم .

کاربر مستاجر زاده ؛ ببخشید اصلا این زمین  دقیقا کاربردش چیه!!  کسی میدونه !!

کاربر سرتق ؛ داداش این زمین دیگه خیلی پر رو شده ،میگم اینا سفارتی، کنسولگری چیزی ندارن !؟

کاربر روشن ضمیر ؛ دوست محترم با خشونت مشکلی حل نمی شود، به نظر حقیر باید با گفتمان  وارد عمل شویم و از زمین بخواهیم مثل بچه آدم برای مردم جا باز کند.

مرد دانا؛ یکی از اقوام ما قراره کاندید شورا بشه قول داده  کل شهر رو به قله گنو منتقل کنه، تازشم هر کی بهش رای بده بهش یه شارج دو تومنی میده !!

کاربر اهل تفکر؛ ببخشید شام هم میده؟

گدای مکزیکی؛ دوستان ما هیچی از ترامپ کم نداریم ، این گرانی زمین فقط یک راه دارد اونم هم کشیدن دیوار دور تپه های اطراف شهر هست.

کاربر ملایم پور  ؛ به اعتقاد حقیر  انتقال شهر به قله گنو کمی زمان می برد،  از این رو پیشنهاد می کنم با تشکیل یک کمپین اعتراضی زمین را در تنگنای سیاسی قرار دهیم .

یک زمین خوار ؛ ای ترسوهای مفت خور غرب زده ،  فقط بلدین حرف بزنید.
یه جو غیرت ندارید کلنگ برداریم بزنیم چش و چار این زمین رو در بیاریم .

کاربر ناشناس؛ با این خودسری به جز لطمه زدن به منافع ملی چه سودی می بریم، اینجا درازا دارد و پهنا ندارد ، حقیر به شخصه معتقدم دست به دست هم بدهیم و اینقدر عرض شهر بکشیم تا انشالله ارزی و ارضی توسعه پیدا کنیم.

کاربر کاربلد؛  همین دیروز در جراید خواندم که خاک هرمزگان رو به اون ور آب قاچاق می کنند.من حتم دارم این کمبود زمین ناشی از قاچاق خاک به خارج هست.

دایی جان ناپلئون؛ آقایان ،آقایان شما چقدر ساده اید!!  همه اینها زیر سر انگلیس است، اینها به عمد شاه عباس رو تشویق کردند جزیره هرمز رو رها کنه و تجارت و کشتیرانی رو به این باریکه زمین که گمبرون نام داشت بیاورد.

کاربر خجسته؛ طبق سند چشم انداز توسعه 1495 قرار است سرریز جمعیتی بندرعباس به شهرک علوی منتقل شوند.

کاربر خجسته به سبب رفتار خارج از عرف و بلاهت ذاتی از سایت اخراج شد.

#کاظم_گلخنی_روزنامه_دریا