سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جاسک کجاست

 

به نام خدا البته واضح مبرهن که ما بچه ها نمی دانیم جاسک کجاست اما این طور که یکی از همسایه ها به پدرم گفته ؛ انگاری یک جای خیلی دوری هست که به واسطه سیل اخیر توسط کاربران اینستاگرام و فیس بوک کشف شده است، به قول عمویم گاهی باید قدردان بلایای طبیعی شد وگرنه تا هزار سال دیگر هم اقشار و احزاب مختلف جامعه برای گرفتن حال رقیب از هشتگ جاسک را دریابید بهره نمی بردند.

حالا شما به آن دخترک شمال تهرانی که این نمی داند جاسک کجاست خیلی خورده نگیرید در همین استان خودمان هم خیلی از مدیران کارآمد از روی نقشه از حضور جاسک مطلع شده اند.

آقای معلم پدرمان بابت این موضوع کلی اعصابش خورد شد و هی می گفتَ؛ این همه تهران جای قشنگ دارد همه را ول کردند چسبیدند به جاسک !!

همان موقع عمه سوزانم که بیشتر عمر مفیدش را در تلگرام، فیس بوک و گوگل پلاس سپری کرده چنان شیونی کرد که یک لحظه تصور کردم یتیم شده ام اما پدرم که داشت انشایم می نوشت پس علت چه بود !!
متاسفانه صدای جیغ و شیون از خیلی از خانه ها بلند شد.طفلک پدرم تصور میکرد اینها از سیل جاسک و به فنا رفتن محصولات کشاورزی غصه دار شده اند. اما انگاری سر یک مجری تلوزیونی گیج رفته بود که الحمدالله شکر خدا به خیر گذشت.

در اینجا  شناخت من از جاسک به پایان رسید. پدرم نوشته ؛ امیدوارم برنامه توسعه که باعث پیشرفت شگرف بندرعباس شد به جاسک هم سرایت کند و برادران چینی آبادش کنند.