سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ستون طنز کلپک سلام

ستون طنز کلپک سلام
از قبری در شهریار تا زیر پل شهناز

عجب دوره و زمانه عجیبی شده ، کارتن خوابی هم شانس می خواهد ، یکی میشود کارتن خواب شهریار یک شبه از فرش به عرش میرسد یکی هم لشگر کارتن خواب بندرعباس ، که هر چه از این جماعت در مطبوعات نوشتیم و فریاد زدیم فقط شکر خدا تعدادشان زیاد شد.

طبق تحقیقات صورت گرفته کارتن خواب های بندرعباس از لحاظ کیفیت و کمیت و همچنین  کثرت جمعیت و میزان بدبختی، دست کمی از کارتن خواب های تهران و حومه اش ندارند، فقط این عزیزان به سبب تنبلی و دوری از قبرستان باغو توی گور نمی خوابند که این کسری هم با اقامت در خرابه ها ، زیر پل ها و کوچه ها تا حدودی جبران شده است.

این وسط فقط بحث رسانه ای شدن این بدبختی بزرگ می ماند که متاسفانه هرمزگان نه اصغر  دارد و نه موج رسانه ای !!

اینجا حتی جوابگو هم ندارد وگرنه مرغ پخته هم می داند که در جدول رده بندی لیگ کارتن خوابها ، بندرعباس فقط با تفاضل گل کمتر یک پله پایین تر از تهران قرار دارد.

اما حساب اینجاست که تهران به دلیل قرار گرفتن در منطقه محروم ، رسیدگی به مشکلاتش ولو ضربتی در الویت قرار دارد، و اصولا رسیدگی به مناطق مرفه تجمل گرای مثل بندرعباس اصلا ضرورتی ندارد.

در پایان یک پیشنهاد معنوی و دنیوی امیدوار کننده برایتان داریم ، دوستان با توجه به دور بودن از خیل فعالان مجازی روشنفکر  و در دسترس نبودن رسانه های دلسوز کشوری و مقامات ارشد اجرایی در صورت بروز مشکلات لاینحل پیشنهاد می کنیم  سفری به تهران کرده و برای ساعاتی در قبری خود را جای دهید.

بالاخره در بین این همه رسانه پایتخت که شب و روز دنبال سوژه میگردند تا جناح مقابل را مورد نوازش قرار دهند یکی دو تا پیدا می شوند که خبرتان را منتشر کنند

فقط خواهشا معروف شدین ، رفتین جلوی دوربین هرمزگان را فراموش نکنید.