سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلپک سلام

«،مارمولک بازی بعضی ها» بزرگترین امتیاز مارمولک جماعت ، زرنگی هست!

مثلا بصورت مکتوب به عده ای توهین می کنند، و در ادامه فحش نوشتن در جراید باب می کنند ،

به حدی که اگر فردا جلوی دکه ها عبارت+18 را مشاهده کردید تعجب نکنید، بعد هم با کلی جارو جنجال دوباره همان رویه را ادامه میدهند.

مارمولک ها به قبر پدرشان بخندن تا این حد زرنگ باشند، نهایت زرنگی ما اینکه موقع حمله پرنده های شکاری همرنگ محیط اطرافمون بشیم، یا روی دیوار عمه ملوک کمین بزنیم و با یک زبون درازی دو تا مگس یکجا شکار کنیم، یا فوقش در یکسال دوبار در فصل جفت گیری اسم نویسی کنیم!! دیگه نهایت زرنگی یک کلپک همین هست، اما باور بفرمایید اصلا توانایی نوشتن یک حرف رکیک رو اونم دوبار در یک هفته نداریم،

این دیگه یا خیلی باید مارمولک باشی یا اینکه زیاد مار خورده باشی افعی شده باشی که به این حد از زرنگی رسید. اما از این حرفها گذشته جلوی دروازه را میشه بست اما جلوی دهن شبکه های مجازی را نمیشه بست، ملت همین جور در حال محکوم کردن این رویه ناپسند هستند، اینکه در این دوره زمونه با این همه کاربر فعال خیلی نمیشه مارمولک بازی در آورد. و در آخر حقیر حتم دارم برای جلوگیری هتاکی در فضاهای واقعی و مجازی و حتی تلوزیون های ماهواره ای کارکردهای زیادی وجود داره اما هتاکی آن هم در یک نشریه مکتوب رو کجای دلم بگذارم!!

 

کنایه به فحاشی تیتر شده یکی از جراید خاص و توهین به هنرمندان کشور