سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز اسنک سلام



چقدر جای شکر گذاری دارد که ملت برای ساعاتی هم که شده این تلگرام و.واتس آپ ول کردن به سمت نمایشگاه مطبوعات روانه شده اند اصلا تا همین جاش هم یک موفقیت بسیار بزرگ برای رسانه های مکتوب است.

شکر خدا نمایشگاه بین المللی مطبوعات هم به فضل الهی در تهران در حال برگزاری است و نشریات استان هرمزگان هم طبق معمول در غرفه های اصلی نمایشگاه مشغول پاسخگویی به خیل بازدید کنندگان هستند.

مشکلاتی نظیر اسکان دست اندرکاران غرفه ها هم اصلا وجود ندارد و جمعیت عاشق رسانه و مطبوعات همین طور فوج فوج در حال بررسی فنی و.مو شکافانه  مطبوعات کشور هستند.

مشغول ذمه باشید یک وقت فکر کنید ملت دنبال روزنامه و ویژه نامه و خودکار مفتی  باشند، نه این حرفها که نیست همه آمده اند ببینند کیفیت مطبوعات در سالجاری در چه حدی است.

البته یک عده خیلی قلیلی در حد تعداد انگشتان دست هم می آیند بلکه عکسی با چهار تا آدم سرشناس بیندازند بعد توی اوستاگرام کلی قمپز در کنند، حالا چند تایی هم اومدن  از غرفه های فلافلی و  اسنک فروشی اون ردیف های حاشیه نمایشگاه خوراکی نوش جان کنند.

حالا چند نفر هم توی فاز روشنفکری میان نمایشگاه !! یه عده هم واسه گشت و گذار میان نمایشگاه ، آخه چرا ما همیشه دنبال منفی بافی هستیم!!

چرا از اون چند نفر کارشناس مشهوری  که توی غرفه های اصلی دفتر یادگاری مطبوعات امضا می کنند حرفی به میان نمی اید .

داشتم چی می نوشتم !!

ای وای خودکارم کو!!
هوی عاموو خودکارم کجا می بری !!

بابا این که اشانتیون نیست،  ای بابا سررسیدم کی برد !!

من صد بار گفتم توی نمایشگاه نمیشه مطلب طنز نوشت مگه کسی گوش میده ، چهارشنبه داداش قربونت این غرفه ما رو یه دقیقه بپا من برم ببینم زیر شلواریم نبرده باشند .

کاظم گلخنی . روزنامه دریا