سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز پارکبان


پارکبان با پول آمد.

وقتی پای درآمد زایی به وسط بیاد شهرداری بندرعباس همیشه مثل شیر در ردیف اول است.

این روزها با پدیده جدیدی در شهر مواجه شده ایم که پارکبان نام دارد.این عزیزان  سخت مشغول کار هستند و مدام طول خیابان ها را طی می کنند ، یک وقت نکند خودروی بدون برچسب پارکی از دستشان در برود .

جالب اینجاست که نه به خودروهای پارک دوبل کرده کاری دارند، نه به تعمیرکارانی که نبش خیابان های شهر سرگرم تعمیر خودرو هستند اهمیت می دهند و نه به ماشین هایی که در پیاده روها راه مردم را بسته اند !!

وقتی هم سوال می کنیم که پس چی به چیه ، اینکه نه مشکل ترافیک را حل کرد نه نظم و نظامی به خیابان ها داده، می گویند؛ این دیگه بما ربط ندارد ، این موارد به پلیس راهنمایی ربط دارد.

در همین رابطه یکی از پارکبان ها به کلپک گفت؛ شکر خدا نمردیم کلپک هم آدم شد.
ببخشید منظورم یکی دیگه از پارک بان ها بود ، وی گفت؛ حالا دیگه کلپک هم آدم شده ؟

ببخشید اما یکی از پارک بان ها نمیدونم کدوم بود بهم گفت که بایستی همراه هر پارکبان یک پلیس راهنمایی و رانندگی فعالیت کند و به  تخلفاتی نظیر پارک دوبل ، پارک روی پل ، پارک توی پیاده رو رسیدگی کند.

آدم با این توجیح یاد جوک قیف و نفت و پیت جهنم میوفته، یه روز پیت و نفت و قیف بوده کبریت نبوده یه روز کبریت و نفت و پیت بوده کارگرش نبوده... خلاصه اینکه این طرح پارک بان واسه هر کی آب نداشته برای شهرداری عزیز نون داشته و اصل هم همین است و الباقی دگر برای خالی نبودن عریضه است.