سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز. یک قابلمه پر از هرمزگان



با خنک تر شدن هوا در هرمزگان ،سفرهای متداول مسئولان و مدیران ارشد نهادها و دستگاههای  دولتی نیز از سر گرفته می شود و فیل این عزیزان به یاد هندوستان کرده پشت سر هم رنج سفر بر خود هموار کرده ، خار مغیلان از پا کشیده به عشق خدمت به مردم به مناطق جنوبی مشرف می شوند.

این وسط برای پختن صحیح این برنامه سفر  به مواد اولیه ارگانیکی نیاز هست که ما سعی کرده ایم به تعدادی از آنها اشاره کنیم و یک خورشت سفری خوب تهیه کنیم.
مواد لازم ؛
1- یک فروند هواپیما(غیر روسی) عجالتا پرواز چارتر

2-همراهان آقای مدیر ، شامل تعدادی کارمند ارشد و دوست آشنا به مقدار  کافی.

3- استقبال کننده شامل کارمندان و مدیران و سیاهی لشگر ، حدود پنج صد پیمانه
4- خبرنگار و عکاس و فیلم بردار به اندازه کافی ، دوستان در این زمینه اصلا خسیس بازی در نیارید هر چی هست بریزید توی دیگ تا خورشت پر ملات شود‌.

5- کلنگ روبان پیچی شده جهت افتتاح چندین طرح عمرانی بزرگ و کوچک 10عدد
6- قیچی روبان پیچ شده جهت افتتاح چندین طرح بزرگ و کوچک 10 عدد.

7- قول دادن برای خوشحال کردن دل ملت و دست به سر کردن خبرنگاران حدود هفت کیسه ، عزیزان سعی کنید این قول ها را اول تف بدید بعد یواش یواش داخل دیگ بریزید. لعاب که انداخت خودبخود رنگ غذا را عالی می کند.

8- متن های سخنرانی قبل از ناهار حدود یک کاسه بزرگ ، دوستان عزیز همیشه سعی کنید مواد این بخش مهم خوب و تمیز بشورید تا هنگام تیلت کردن مخ ملت اصلا مشکلی پیش نیاد.

9- میگو و ماهی بسته بندی شده درجه یک، به مقدار کافی، دیگه این جای آشپزی که رسیدین کم نذارید که خیلی در آشپزی شما تاثیر گذار خواهد بود.

10-تیم بدرقه شامل چند آدم مهم و سیاهی لشگر به مقدار کافی،
خوب دوستان غذای ما آماده است و امیدوارم شما عزیزان از این برنامه آشپزی در جنوب لذت برده باشید .