سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرگین غلتان سیاسی . ضمیمه طنز روزنامه دریا



این جا قلب صحاری شبه جزیره عربستان است.
طبق تحقیقات دانشمندان زیست شناس
تشابه بین سرگین غلتان و حکام سعودی روز به روز بیشتر می شود.

سرگین‌غلتانک یا سوسک سرگین نوعی سوسک است که از مدفوع حیوانات تغذیه می‌کند. این سوسک‌ها از توانایی ویژه‌ای در جمع‌آوری مدفوعات حیوانی برخوردارند و هر سرگین‌غلتانک می‌تواند در یک شب مقدار مدفوعی 250 بار سنگین‌تر از وزن خود را جابه‌جا و دفن کند.


البته سرگین غلتان های طفل معصوم در زمینه کشتار کودکان بی دفاع و ارسال پول و سلاح به تروریست ها اصلا در حد مقایسه با حکام سعودی نیستند.

با این حال شباهت هایی بین این دو گروه از حشرات وجود دارد که می طلبد تحقیقات جامع تری انجام شود‌.

به طور مثال سرگین غلتان ها برای بقای خودشان مدفوع جانوران بزرگتر را غلت می دهند و چرخ زنان روزگار سپری می کنند، حکام سعودی نیز در حوزه سیاست دقیقا همین کار را انجام می دهند و با استفاده از پسماندها و زباله های سیاسی دیگر کشورها سعی در فرآوری این فضولات دارند!!

حمایت از تپاله ها  و مردگان سیاسی نظیر گروهک منافقین یا تروریست های النصره در سوریه نمونه بارز سرگین های مورد علاقه حکام سعودی است.

ضمن اینکه حکام سعودی از  سرگین های حیوانات بزرگتری مثل امریکا نیز استفاده می کنند و معمولا مثل یک سوسک  بزرگ سرگین های درشت سیاسی غرب را در خاورمیانه مدام غلت می دهند.

اینکه چه روزی نسل این سرگین غلتان های شبه جزیره منقرض شود دقیق معلوم نیست اما نفرت جهانیان از این حشره نفت فروش روز به روز در حال افزایش است و حتم بدانید چرخه روزگار طبیعت سرانجام این جانور موذی را منقرض خواهد کرد‌.