سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز همین فرمون برو جلو ... ضمیمه طنز روزنامه دریا




طبق اخبار رسیده بزرگترین محموله قاچاق کالا در اسکله شهید رجایی کشف و ضبط شده است.

برابر اخبار منتشر شده در حدود « این هوا قاچاق کالا» کشف شده است ، ببخشید دیگر بصورت مکتوب نمی شود حجمش را نشان داد اما احتمالا خیلی زیاد هست.

در همین پیوند حدود یک جین قاچاق چی گردن کلفت نیز بازداشت شدند.
و عجبا که انگاری مسئولان محترم ذی ربط این بار به نصایحی که در طنزهای قبلی نوشتیم  توجه کرده است،که همین بذل توجه باعث دلگرمی ما و البته مردم میشود.

همین چندی قبل که ماموران مبارزه با قاچاق کالا به سراغ پیله ورهای خرده پای بازار مناطق جنوبی و چند تا جوان چترباز رفتند جز دلخوری اهالی و چند تا قوطی چای و چند تا کیسه برنج چیزی نصیب دولت نشد.

القصه بعد از کلی اشاره و چشمک که عزیزان بروید سراغ آن اصل کاری ها بروید که به جان عزیزتان دست خالی برنمیگردید، دوستان دخیل در امر مبارزه با قاچاق کالا هم ندا دستشان آمد و رفتند همان جا که اشاره شد و کلی جنس قاچاق کشف کردند.

حالا خودمانیم این همه قاچاق آن هم در یک فقره ماموریت کجا ،پیدا کردن چند تا قوطی چای پیله ور بنده خدا کجا !؟ 

البته و خدای ناکرده قصد دور زدن قانون را اصلا نداریم و همه در برابر قانون یکسان هستند اما این طوری و با این اقدام کار خودتان هم  راحت شد به حدی که در خبرها نوشته اید ؛ طی 6 سال اخیر چنین حجمی از قاچاق کالا سابقه نداشته است، دیگه از این بهتر چه می خواهید !!

در همین پیوند
یک ضرب المثل معروف چینی هست که می گوید؛ «آقا دمت گرم ، با همین فرمون برو جلو» خلاصه همان جا که رفتید یه کم دیگه بیشتر وارسی کنید باز هم توفیقاتی انبوهی نصیبتان می شود.

امید که وضع اشتغال آنقدر در این مناطق ساحلی بهبود پیدا کند که دیگر کسی هوس چتربازی و کوله کشی برای  قاچاق چیان گردن کلفت نکند.
چیه ! چرا تعجب کردی!! نکنه فکر می کردی جوان های ساحل نشین قاچاق چی عمده هستند !!