سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز قورباغه دزد ... ضمیمه طنز روزنامه دریا



قدیم ها اگر احیانا کسی هم سرقتی می کرد اینقدر بی سر و صدا و یواشکی بود که هیشکی متوجه نمیشد ، به قول معروف، آدم که برای خودش شاهد نمی گیرد.

عجب دوره زمانه ای شده ، در تهران شنیده بودیم عده ای یواشکی می آیند تندیس های نیم تنی  را از معابر عمومی کش می روند،اما  آخر کجای دنیا دیده اید سر قورباغه بدزدند! 

لابد خبر دارید که چند روز پیش شهروند فرهنگ دوستی هنرمندانه سر تندیس قورباغه بخش نوار ساحل بندرعباس را حالا به شوخی یا جدی از جایش در آورد و یواشکی که نه خیلی علنی برد سر در منزلش گذاشت!

این حماسه آدم را یاد جنگ رستم با اکوان دیو می اندازد، البته رستم بنده خدا سر دیو  برید نه قورباغه، بعد هم برد بالای دروازه شهر نصب کرد.

از وقتی اخبار اختلاس ها و فساد اقتصادی در رسانه ها زیاد شده برخی انگاری فقط پاراگراف اول خبرها را که میزان سرقت ها نوشته الگوی کارشان قرار می دهند دیگر به گرفتار شدن و دستگیری این قبیل مسایل بعدش توجهی نمی کنند.

در نتیجه این می شود که در روز روشن سر قورباغه طفل معصوم را ناجوانمردانه میبرند و صاف می برند سر در منزل نصب می کنند.
شکر خدا که به همت و دلسوزی شهرداری سر قورباغه مجدد به بدنش پیوند خورد، اما متاسفانه امواج سهمگین مجالی به سر لق لقوی قورباغه نداد و سرانجام این کله پرماجرا ز دریا سر در آورد و رفت.
در خاتمه
انشالله هر تنبیهی بر سر سارقان مجسمه های تهران آمده بر سر این سارق با ذوق هم بیاورند تا دیگر قورباغه دزدی باب نشود.