سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز بوق بزن هتاک بوق .. ضمیمه طنز روزنامه دریا


بوق بزن بوق 

اخیرا برخی از نشریات( یالثارات) برای انتقاد از موضوعات اجتماعی(پوشش هنرمندان ) از الفاظ زشت بهره برده اند که با این وضع عملا باید اصل مطلب و هدف آن نشریه که اتفاقا به صواب است را فراموش کرد و با فک آویزان و دهانی باز از تعجب به تیتر حاوی فحش زل زد.

باور بفرمایید این کج سلیقگی و هتاکی باعث اصلاح امور نمی شود، بلکه بانی سوتفاهم بیشتر و شیوع پدیده زشت فحش نویسی می شود.

خلاصه عزیزان همکار مطبوعاتی خواهش می کنم مثل قبل برای نوشتن چنین الفاظ سخیفی از همان عبارت شایسته بوق یا سه نقطه بهره ببرند. 

حتم داریم مردم ما خیلی زیرک هستند و زود معنی بوق مربوطه را می فهمند!!

باور نمی کنید!!
فی المثل برخی از عزیزان راننده از همین بوق که در خارج  از کشور فقط یک کاربرد هشداری دارد تقریبا گفتمان تولید می کنند که بشریت از شنیدنش حیران می ماند.

وقتی در مجلس عروسی خودروها بوق بوق می کنند ، نوع این بوق با بوقی که راننده پشت ترافیک مستاصل شده فرق دارد، یا مثلا صبح گاهان وقتی در حاشیه پیاده رو آشنایی می بینید نوع بوقی که برای سلام و علیک از ماشین در می کنیم با نوع بوقی که آقای خانه بعد از یکساعتی معطلی برای همسر محترمه به صدا در می آورد زمین تا آسمان فرق دارد ‌. 

با این تفاسیر خواهشمندیم از این به بعد بجای واژگان زشت آن هم در تیتر از بوق استفاده کنید.و مطمئن باشید به طور یقین خوانندگان به راحتی معنی بوق مربوطه را متوجه خواهند شد.