سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز عر یعنی اردوغان ... ضمیمه طنز روزنامه دریا



بعد از شکست کودتای ترکیه و برکناری 120 هزار نفر از نظامیان، کارمندان دولتی ، نهادهای مختلف و تشکل ها ، از روز گذشته دولت اردوغان به روزنامه نگاران و نشریات نیز حمله کرد و بیش از 120 نشریه را تعطیل و 130 روزنامه نگار را بازداشت کرد ، بهانه این استحاله فراگیر ، نزدیکی این افراد و نهادها با کودتاچیان و شخص فتح الله گولن، مخالف معروف و تبعیدی اردوغان است‌.

تحلیل آبکی 
طبق شنیده ها نحوه بازجویی و قضاوت افراد مظنون به همکاری در کودتای ترکیه بسیار هوشمند و دقیق است .
به طور مثال ،ابتدا فرد مظنون را دستگیر می کنند بعد یک کتک مفصل به خوردش میدهند اگر مظنون اقرار به شرکت در کودتا نکرد مجددا طبق یک طرح هدفمند یک فصل کتک مفصل تر نوش جان می کند، این بار فرد ننه مرده علاوه بر اقرار شرکت در کودتا به همراهی با نقشه های مخرب با فتح الله گولن نیز اعتراف می کند .
در همین پیوند سیستم عدالت محور دولت اردوغان مجددا فرد بخت برگشته را این بار با کابل و سیخ داغ مورد محبت قرار می دهد،در این مرحله فرد با رضایت کامل و از ته دل اسامی تمامی همکاران کودتاچی خود را اعلام می کند و بدین ترتیب جناب اردوغان با روش انسانی خود تمامی کودتاگران گناهکار را دستگیر می کند. فقط این وسط یک نگرانی کوچک وجود دارد و آن هم کاهش جمعیت شاغلان و کارمندان ادارات این کشور است به همین دلیل به جناب اردوغان توصیه می کنیم به قدر دم کردن یک قهوه ترک صبوری کند و به قول معروف گاماس گاماس نهضت اردوغانیسم کردن ترکیه را پیش ببرد.

در آخر یادی کنیم از نویسنده و طنز نویس شهیر و با ذوق ترکیه مرحوم عزیز نسین، فقط تصور کنید اگر عزیز نسین الان زنده بود با طنزهایش چه بلایی بر سر اردوغان می آورد و صد البته اردوغان چه بلایی که سر عزیز نسین نمی آورد!!
راستش از این تصور پشیمان شدیم همان بهتر که عزیز نسین مرحوم شد و این ایام را ندید.