سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز آخرین راه حل دبه .... ضمیمه طنز روزنامه دریا



کاهش بارندگی و کمبود آب این روزها یواش یواش که نه خیلی خشمگین مثل همین عصبانیت جناب اردوغان در حال عرضه اندام است.

اگر خطرات بزرگ منطقه خاورمیانه را شمارش کنیم ابتدا حضور داعش ، سد سازی ، ریزگردها ،عملیات انتحاری داعش ، خشکسالی ، خشم اردوغان و کم آبی و کاهش ذخایر آبی از جمله بزرگترین خطراتی است که همگان به جز یک عده که همیشه شادمان مسافر آنتالیا و دوبی هستند را نگران کرده است.

البته کارشناسان محترم برای حل بی آبی شهرهای بزرگ ایران مثل بندرعباس آسان ترین راه حل ممکن را نشان می دهند و معتقدند ایجاد لوله های جدید و کشیدن آخرین قطرات آب پشت سدها آخرین راه حل ممکن هست.

این وسط اگر خیر اندیشی هم بگوید مثل کشورهای حاشیه خلیج فارس که سالهاست از آب شیرین کن بهره می برند اقدام به ایجاد آب شیرین کن نماییم عمرا به آن توجه شود و فوری می گویند؛ برو آقا، انگاری نفست از جای گرمی بلند میشه ،پولمان کجا بود برویم آب شیرین کن چند میلیون دلاری بخریم ،اصلا معلوم است شما مزدور اجانب غربی هستی و می خواهی ما را به غرب وابسته تر کنی وگرنه همین بغل گوشمان چند تا سد هست که یه کم آب هنوز داخلش مونده ،کافیه یک لوله را بفرستیم پشت سد ،مشکل برای همیشه حل می شود !!
ولذا با این تفاسیر بهترین گزینه بعد از آب شیرین کن گران قیمت ،خرید دبه هست‌

دبه کاربرد زیادی دارد هم در شرایط سیاسی می شود دبه کرد هم در شرایط اجتماعی و بروز بی آبی میتوان آن را با آب های پشت کولر گازی پر کرد و به افراد رو به موت فروخت.

بدین ترتیب دبه مشکل بی آبی را حل کرده و از همه مهمتر باعث اشتغالزایی شده و جماعتی را از بیکاری در می آورد.