سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز امان از مدیران ...ضمیمه طنز روزنامه دریا



باور کردنی نیست اما بالاخره با هزار خواهش تمنا با یکی از مدیرانی که حقوق غیر متعارف ( همون نجومی خودمان) دریافت کردند گفتگوی کوتاهی انجام دادیم که بدون هیچ مقدمه ای در ادامه می خوانیم.

؛ با عرض سلام به آقای ب ز ( تشابه اسمی اتفاقی است مطمئن باشید وی بز معروف نیست)بفرمایید جنابعالی چطور به مقام مدیریت دست یافتید!؟

سلام ، عرض شود یک وقت مردم عزیز تصور نکند حقیر به این سادگی ها به مدیریت رسیدم .، کلی با فامیل های همسرم رقابت داشتم ، چقدر سختی کشیدیم تا بالاخره عموی همسرم چند تا بزی که پدرم برایش پیشکشی فرستاده بود، قبول کرد و بنده را وارد مجموعه مدیریتی اداره کرد.
آقا قدر پدرتان را بدانید (با اشک) واقعا الان نبودنش را احساس می کنم.یادش بخیر هنوز مهر انتصابم در مدیریت مالی خشک نشده بود. که با درایت مرحوم پدر، یک مدرک مدیریت اقتصادی از دانشگاه اکسفورد برایم خریداری کرد البته این هم بگویم بنده هیچ وقت مدیون هیشکی حتی پدرم نشدم و دو ماه بعد از بخش هزینه های جانبی اداره پنج هزار فرانک برایش کارت به کارت کردم.

؛ واقعا که سختی ها زیادی متحمل شدید اما لطفا بفرمایید چطور شد که حقوقتان را افزایش دادید!؟

عجب سوالی می کنید، آقا شما انگار از وضع بازار و این مخارج گران خبر ندارید.باور کنید اگر هزینه های گردش خانواده همسرم به اروپا یا گردش تابستانی بچه ها به آنتالیا نبود، این دوزار حقوق را هم تقدیم بنیادهای خیریه می کردم .آقا مال دنیا که ارزش ندارد اما حساب سر پرستیژ و شان مدیریتی هست، باورتان نمی شود اما  ما مدیران در کشورهای خارجی کلی کلاس به مدیریت کشور دادیم  این برگ های زرین افتخار را نمیشود بسادگی فراموش کرد، من حتم دارم مردم نجیب ایران این چند تا صفر کم اهمیت فیش های حقوقی امثالهم  را می بخشند و ما دوباره به پشت میزهای خدمت برمی گردیم.

؛ ببخشید شما بلدید خجالت بکشید!؟

بله آقا ، اما مقصر نوکیسه ترها بودند که گندش درآمد وگرنه ما که داشتیم زندگیمان می کردیم. چقدر به آقای ک خ یا م م گفتم اینقدر صفر جلوی فیش هایتان نگذارید، اما گوش نکردند و گفتند، می خواهیم آبروداری کنیم و  اسم بچه هایمان را برای اعزام به کره مریخ در موسسه فضایی آریان بنویسیم،

؛ امیدوارم پشت میله های زندان و در تنهایی سلول به خودتان بیایید ، حتم بدانید مردم از گناه شما و امثالهم نخواهند گذشت،آیا حرف نگفته ای دارید!؟

قبول کنید برای وجه یک مدیر این هزینه ها لازمه ، اینکه دوزار، ده شاهی اضافه کار بگیریم یا چند صفر ناقابل جلوی دریافتی فیش حقوقی بکاریم چیزی از دنیا کم نمیشه ....
«فریاد گل گل و شادی تماشاچیان از پس زمینه گفتگوی تلفنی آقای ب ز بلند میشود»
خبرنگار؛ چه جالب انگاری توی زندان مشغول تماشای رقابت های یورو 2016 هستید؟!
(باخنده )نه دوست عزیز جات سبز من و عیال الان در استادیوم پاریس مشغول تماشای بازی فینال هستیم.