سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز وعده های آبکی .. ستون طنز کلپک سلام ندای هرمزگان


وعده های آبکی

شهروندان سیریکی از وعده های مدیران آب برای رفع مشکل بی آبی این شهرستان و‌ روستاهای اطرافش گلایه مند هستند.

وا عجبا، من موندم چطور مدیران عزیز آب این منطقه در وعده دادن این قدر مبتدی رفتار کردند. باور کنید در علم مدیریت نوین امروزی کشور شما با یک وعده کار درست می توانید حداقل شش ماه تمام بی دغدغه پشت میزتان فارغ البال  لم بدهید و در تلگرام چت کنید یا در اینستاگرام دابسمش نگاه کنید .

البته حقیر کلپکی بیش نیستم اما پیشنهاداتی دارم که می توانید با اجرای آن یک عمر بی دردسر مدیریت کنید‌.

وعده اول، مردم همیشه دروغ های خیلی بزرگ را بهتر باور می کنند اینکه به مراجعین بگویید شترهای تشنه لوله اصلی آب را جویده اند و هم اینک متخصصان در حال بررسی میزان خسارت و پیگیری روند تعمیر هستند‌.
در ضمن
اون دفعه که گفتند کوسه ها، کابل اینترنت کشور توی خلیج فارس جویدن مگه کسی ایرادی گرفت!؟

وعده دوم، در حدود 20 تایی ماکت آب شیرین کن با مقوا درست کنید و خیلی خوش خط، چشم انداز پیشرفت فیزیکی طرح های ابرسانی را برای مراجعین توضیح دهید، بعد هم الکی بنویسید که با چند تا شرکت ژاپنی قرار داد  بستیم که تا سال 2019 برای همه روستاهای سیریک اب شیرین کن نصب خواهد شد‌.

پیشنهاد سوم،اگر می خواهید به سنت های دیرین و اشتغالزایی شهر خدمتی بکنید حدود 50 تایی مشک خریداری کنید و با استخدام جوانان بیکار، شغل سقایی را مجددا احیا نمایید.

پیشنهاد چهارم، این یکی دیگه خیلی خفن هست و قول میدهم جواب بدهد، به مراجعین اعلام کنید، برابر نامه نگاریهای انجام شده ، به دولت پیشنهاد دادیم تا منبعد یارانه آب را به صورت نقدی به شهروندان پرداخت کنند. آقا اصلا شاید یکی نخواد آب بخوره یا حموم بره ، بعد با پول یارانه اش می تواند برود مثلا نوشابه یا آب میوه بخرد و همین وعده آخری کلی می تواند در شهرت و پیشرفت شما کمک شایانی کند و یهویی دیدی فردای روزگار به عنوان مشاور وزیر و بعد از مدتی وزیر شدید . و همه اینها مدیون کلپک هستی، امید که در پست جدید حقیر را فراموش نکنید.