سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز توطئه گوسفندی


طنز توطئه گوسفندی

جراید؛ گوشت قرمز گران شد،قیمت هر کیلو گوشت قرمز 34 هزار تومان اعلام شد.

با افزایش قیمت گوشت قرمز ، این بار دست استکبار جهانی از استین بز بیرون آمد.
در همین رابطه برخی افراد معلوم الحال و  فریب خورده با گذاشتن پیام های اعتراضی نیات شوم خود را نشان دادند که در ادامه می خوانیم .

کاربر محروم ؛ ببخشید اصلا این گوشت قرمز دقیقا کاربردش چیه!!  کسی میدونه !!

کاربر سرخود زاده؛ داداش این گوسفندها خیلی پر رو شدن ،میگم اینا سفارتی، کنسولگری چیزی ندارن !؟

کاربر فکرروشن؛ دوست محترم با خشونت مشکلی حل نمی شود،الان چند هزار ساله گوسفندا را ذبح می کنیم، چی عایدمون شد! به نظر حقیر باید با روش سیاسی وارد عمل شویم و در وهله اول سال گوسفند را از تقویم ها پاک کنیم،

کاربر بزدل ؛ بله من هم با نظرتان موافقم ،به اعتقاد حقیر مبارزه مدنی بیشتر جواب می دهد از این رو پیشنهاد می کنم از مقام شامخ چوپان دروغ گو و آن گرگ قهرمان تجلیل شایسته بعمل آوریم و از همه گرگ هایی که در لباس میش شبانه به قلب گله میزنند، تقدیر کنیم.

کاربر شقه کار؛ ای ترسوهای مفت خور غرب زده ی جاسوس، فقط بلدین بترسید.
در ضمن تنبیه سیاسی شاید جواب بده اما نه واسه هر جونوری ، الان کدوم منطقی حاضره با جونوری مثله داعش مذاکره کند !! علاج کار اینکه بریم چند تا قوچ وسط شهر شقه شقه کنیم.

کاربرناشناس؛ با این خودسری به جز لطمه زدن به منافع ملی چه سودی می بریم، دوستان حقیر به شخصه معتقدم از تحریم گوسفندان نفهم نباید بترسیم ، الان بهترین زمان برای مذاکره با مرغ و خروس است.

کاربر کاربلد؛ من خیلی با سوادم همین دیروز در جراید خواندم که عامل اصلی گرانی گوشت قرمز به خاطر صادرات غیرمجاز گوسفند به کشورهای حاشیه خلیج فارس هست، به نظرم باید از پدیده فرار مغزها درس عبرت بگیریم و جلوی فرار گوسفندها را بگیریم .

کاربر دایی جان ناپلئون؛ آقایان ،آقایان همه اینها زیر سر انگلیس است، این انگلیسی های نابکار مخصوصا همان پیرزنه موذی، اسمش چی بود...آهام یادم آمد اسمش ملکه هست. ملکه با گوسفندها زد و بند کرده.حالا از من گفتن بود.

کاربر براق؛ دوستان همین الان بچه ها ریختن توی طویله دایی مراد زدن چک و پوز گوسفندهای غرب زده رو پیاده کردن ، من که رفتم .

 

#کاظم_گلخنی_طنز_نویس