سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز کابوس دزد تونسی



صبح زود چند مرد سیاهپوش که از بمباران های شب گذشته جان سالم به در برده بودند گیج و منگ به سمت ساختمانی نیمه مخروبه ای به راه افتادند اما یکی از آنها هم دم در ساختمان ترکشی خورد و در آن صبح سرد فرصت خدمت بیشتر به دادگاه داعش در شهر رقه از دست داد.
در این میان همکارش  قاشق تمیزی در جیب جسد گذاشت و با تردید گفت؛ شیطان پرست با ایمانی بود خوشا بحالش ناهار ظهر مهمان اهل بهشت است.آن دیگری هم گفت؛ خوش به سعادتش مست به بهشت رفت.و بالاخره فرمانده گروه که تعادل چندانی نداشت در حالی که به در و دیوار می خورد فریاد زد؛ بیایید  برویم  شرعیت خدا را جاری کنیم !!


قاضی ابو حدود با تعجب به افرادش نگاه کرد و گفت؛ استغفرالله ،شماها هنوز زنده اید!!
ابوجهل هم شکر خدا به جای گذاشت و گفت؛ یااخی طیارات روس تا صبح بمباران می کردند ابو کپل کشته شد ابو فرت هم...قاضی داعش با عصبانیت وسط حرف فرمانده پرید و گفت؛ بی شعورها بوی الکل همه جا را گرفته ، زود بروید توبه کنید که امروز کارمان زیاد است.
اولین مجرمی که آوردند مرد نحیفی بود که بنا به گفته شاهدان  به گوجه فرنگی نظر داشته است،قاضی هم چندبار استغفار کرد و گفت؛ ای وای الان است که عرش بلرزد، آخر مردک نفهم مگر نمیدانی گوجه مونث است!! مرد بیچاره که از شدت ضعف نای ایستادن نداشت همان جا افتاد و مرد، قاضی هم ناله ای کرد و گفت؛ حیف شد می خواستم تفنگم جدیدم را امتحان کنم.
نفر بعدی که وارد دفتر قاضی شد در دم چند تیر پیاپی خورد و در حالیکه تلاش میکرد مثل داعشی ها انگشت اشاره اش را بالا ببرد جان سپرد.


فرمانده ابوجهل که از دیدن جسد آشفته شده بود محکم توی سرش زد و فریاد زد؛ ای وای بدبخت شدیم، قربان شما والی جدید رقه را نفله کردید.
قاضی ابوحدود که از ترس رنگش مثل گچ شده بود فریاد زد
آخر گاو میش من از کجا می دانستم والی جدید است. ابوجهل بسرعت در اتاق را بست و به آرامی گفت؛ قربان این که معلوم است هر کی بوی گند بده لباس کثیف تنش باشه موهای ژولیده داشته باشه از خودمان هست.
ابوحدود که در اصل به اتهام سرقت مسلحانه در کشور تونس تحت تعقیب بود دوباره در بد دردسری گرفتار شده بود، چاره ای جز فرار نبود.


دزد تونسی یا همان ابوحدود که از افراط در مصرف مواد پیشمان شده بود،بسرعت دست کار شد و هنگام نهار به کمک ابوجهل گاو صندوق دادگاه را خالی کرده و همه چند صد هزار دلار را بین افرادش قسمت کرد و گفت؛ برادران ایمانی خوب گوش کنید انشالله  دو‌ ساعت دیگر که همه گورشان را گم کردند ما لاشه نکبت را که داخل کمد مخفی کردیم بار کامیون می کنیم و می بریم اطراف شهر چالش می کنیم و یکراست به ترکیه می رویم.فقط یادتان باشد چون خیلی ابله هستید این را می گویم اگر این خبر درز پیدا کند همگی شریک جرم هستیم و خودتان بهتر می دانید این بی شعورها با ما چکار خواهند کرد پس محض رضای خدا همین   یکساعت آدم باشید.


با رفتن داعشی ها و بسته شدن دادگاه
آرزوی زندگی شاهانه دزد تونسی در آنالیا در حال شکل گیری بود.
اما...
روز بعد سایت خبری ریانووستی چنین نوشت؛
به گزارش خبرگزاری سانا عصر روز گذشته بمب افکن های روسیه موفق شدند خودرو تروریست های داعش را در اطراف رقه منهدم کنند.بنا به تایید منابع محلی در این بمباران هفت داعشی از جمله فرماندار جدید رقه و یک دزد تونسی کشته شدند