سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز این فوتبال پاک


این فوتبال پک


این فوتبال هم برای خودش عالمی دارد، اینکه چرا عده ای مدام به بازیکنان مطرح فوتبال حسادت می ورزند حکایت عجیبی است و به طور حتم این دست آدمها از جزییات زندگی حرفه ای فوتبالیست ها و مرارت هایی که می کشند خبردار نیستند .وقتی که بازیکنان مطرح و موفق در تلوزیون و جراید مصاحبه می کنند، بدون استثنا عنوان می کنند که فوتبال خود را از زمین های خاکی و درب و داغان جنوب شهر شروع کرده اند، یعنی طوری از زمین خاکی یاد می کنند که آدم دلش کباب می شود.

با این حال مواردی هم در سیر ترقی ستارگان فوتبال  هست که این عزیزان به عمد در گفتگو با جراید سانسورش می کنند که البته ما به آن اشاره مختصری می کنیم ...ای زمین های خاکی یادش بخیر ،ترک موتور دوستان نشستن و رفتن سر تمرین، تعویض لباس زیر بوته (رختکن)، خوردن کتک از مربی بعد از باخت ،استفاده از اطراف بوته(بین دو نیمه) جهت قضای حاجت «این بوته اطراف زمین های خاکی هم خیلی مهم بوده ما خبر نداشتیم »،شنیدن فحش های منشوری از کوچ‌ « الکی مثلا خارجی نوشتیم کسی متوجه نشود» خوردن فلافل به دعوت طرفداران بعد از پیروزی ...و هزار بدبختی ناگفته دیگر بازیکن را به جای می رساند که وقتی به جایی رسید و مطرح شد، بابت هر حرکتش در زمین بازی یک تعرفه می گذارد.

تعرفه زیر بر مبنای نود دقیقه و برای یک مسابقه محاسبه شده است.

پاس دادن 100 هزار تومان، دویدن هر متر62 هزار تومان، استپ سینه 31 هزار تومان، شوت هر متر 62 هزار و 500 تومان، دریبل هر نفر 72 هزار و 200 تومان،  هد 31 هزار تومان، تکل از پشت معمولی 36 هزار تومان، تکل از پشت بازیکن حریف 63 هزار تومان، هر عملی که از پیروزی جلوگیری کند (تکل از پشت، تنه زدن، هل دادن، با کله توی صورت کسی کوبیدن، گاز گرفتن 40 هزار تومن ، سانتر هر متر 58 هزار و 500 تومان ،ورود به زمین بعنوان یار دوازدهم 300 هزار تومن ، جلوگیری از گل صد در صد یک میلیون و 50هزار تومان، گل زدن 4 میلیون تومان، پاس گل 2 میلیون تومان، شرکت در شادی بعد از گل 800 هزار تومان، تحریک تماشاچیان حریف 56 هزار تومان، سلام علیک گرم با داور 120 هزار تومان، عدم دریافت فحش از سوی تماشاچیان حریف 200 هزار تومان ، عدم دریافت فحش از سوی تماشاچیان تیم خودی 200 هزار تومان، حرکت جوانمردانه هر شش مسابقه 1200 تومان ، دست دادن با مربی حریف 1000 تومان، اهدای شاخه گل به تماشاچیان 1250 تومان، جفتک منجر جراحت بازیکن حریف هزار تومان ، نشستن مودبانه روی نیمکت 2 هزار تومان.

چیه ! نکنه توقع دارید بازیکنی که این همه در زمین های خاکی و بوته های اطرافش سختی کشیده برایت مفتی بازی کنه !! اصلا میدونی روزی دو ساعت تمرین کردن یعنی چه !! میدونی رسیدگی به حساب چهار تا بوتیک و پنج تا پاساژ و دو تا سوپرمارکت چقدر سخته !! میدونی گرفتاری بانکی یعنی چه !! تا حالا شده ذهنت مشغول این بشه که با 8 میلیارد تومان کجا سرمایه گذاری کنی چه دردسری داره !! شده تا حالا استرس سقوط پنج‌ میلیارد تومن سهامت رو داشته باشی !!تا حالا شده چک خرید پورشه جشن تولد نامزدت برگشت بخوره !! خوب شکر خدا که گرفتار این مصائب نیستید، پس راحت فوتبالتون نگاه کنید و بذارید ما هم به درد خودمون بسوزیم و بسازیم