سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانم مسیح علی نژاد اینجا هرمزگان است

خانواده سالاری زاده جوان 25 ساله بندرعباسی که چندی قبل به دلایل نامعلومی توسط مامور پلیسی در شب چهار شنبه سوری به قتل رسید افتخار آفرینی کرد و حاضر به مصاحبه تلفنی با فعالین ضدانقلاب خارج از کشور نشد.

طبق اطلاع واصله روز سوم فروردین افرادی تحت عنوان های جعلی حمایت از حقوق بشر از کشور سوئد به تلفن شوهر خواهر مقتول تماس و از وی می خواهند در این زمینه بیشتر توضیح دهد اما وی در گفتگو با خبرنگار ندای هرمزگان گفت ما مرزدار ولایت هستیم. اگر هم اختلافی به وجود آمده داخلی است و رابطی به ضد انقلاب ندارد. وی گفت هم اینک پرونده این قتل در دادسرای نظام به جریان افتاده است. اضافه می شود مسیح علی نژاد خبرنگار ضد ایرانی نیز که ماجرای این قتل مطلع شده بود مدام به صورت تلفنی مزاحم این خانواده می شود و از آنها می خواهد تا ماجرا را در شبکه های ماهواره ای اطلاع رسانی نمایند اما افراد این خانواده که عمدتا از کادرهای ثابت بسیج هستند این زن جاسوس را مورد تمسخر قرار داده و عنوان کرده اند که ما خودمان پاسدار ولایت هستیم. این کشور قانون دارد و ما مطیع قانون هستیم و حتم داریم قاتل مجازات خواهد شد.

 

[ یکشنبه بیست و چهارم فروردین 1393 ] [ 16:6 ] [ کاظم گلخنی ]

قتل جوان بندرعباسی در شب چهارشنبه سوری

جوان 25 ساله بندرعباسی در یک حادثه در شب چهارشنبه  سوری توسط یک مامور پلیس هدف قرار گرفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد. با گذشت تعطیلات نوروزی و فعالیت رسانه ها . نشریه ندای هرمزگان این موضوع را پیگیری کرد و در جلسه صبح امروز فرماندهی انتظامی استان سردار یگانه به موضوع قتل جوان ناکام محمد سالاری زاده اهل محله شهناز که توسط مامور پلیس کلانتری در شب چهارشنبه سوری  بنا به دلایلی نامعلوم کشته شد, اشاره کرد و عنوان نمود رسیدگی به این قتل طبق قانون در حال پیگیری است و همگی تابع قانون هستیم

اضافه می شود محمد سالاری یکی از جوانان ارزشی محله شهناز و از اعضای فعال بسیج منطقه بوده است به گفته برادرش آنقدر در زمینه برخورد با اشرار محله تلاش داشت که بارها از طرف آنها به مرگ تهدید شده بود اما هیچ گاه دست از تلاش برنداشت. وی اضافه کرد : برای رسیدگی به پرونده مرگ برادرم وکیل اختیار کرده ایم و هم اکنون پرونده این قتل در دادسرای نظام مفتوح شده است .