سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکتر کوشکی و یک عمل جراحی مهم

 

سال گذشته در جاسک در اثر یک نزاع منجر به تیراندازی جو انی 24 ساله بر اثر شلیک گلوله آلت تناسلی خود را از دست داد . (قطع شد)

این وضعیت ناگوار سبب شد تا مجروح به صورت آمبولانسی به بیمارستان شهید محمدی اعزام شود

دلهره و جوی از ناامیدی اطرافیان مجروح را فرا گرفته آیا این جوان که تازه نامزد اختیار کرده قادر به زندگی و ازدواج خواهد بود این سوالی بود که آن روزها مدام بین اطرافیان مجروح رو و بدل میشد بی انکه پاسخی داشته باشند.

همان روز دکتر محمد کوشکی مسئولیت انجام عمل جراحی این جوان 22 ساله جاسکی را به عهده می گیرد .

دکتر کوشکی در همین زمینه گفت:عمل بسیار حساسی بود به همین دلیل ظرافت این عمل و شرایط مجروح سبب شد این عمل به اینجانب واگذار شود .آن روز عمل جراحی با موفقیت به پایان رسید و آلت تناسلی جوان جاسکی پیوند خورد . اما به قول دکتر مهم اینجا بود که بتواند زندگی زناشویی خود را پیش ببرد .

سرانجام بعد از گذشت 8 ماه از این عمل جراحی خبر رسید که عمل جراحی دکتر کوشکی موفقیت آمیز بوده و همسر جوان جاسکی باردار است .

دکتر کوشکی با اشاره به اهمیت عمل برای جوان مجروح و میزان دقت و ظرافتی که در این عمل پیوند انجام گرفته بیان داشت : پزشکان ارولوژی بندرعباس توانایی انجام عمل های بسیار مهم تری همچون پیوند کلیه نیاز دارا بوده و در صورت صلاحدید می توانند در بندرعباس این عمل پیوند را انجام دهند.

قابل ذکر است که دکتر کوشکی همانند برخی از پزشکان بندرعباس که بعداً نام آنها را نیز ذکر خواهیم کرد بارها عمل های مختلف جراحی مهمی انجام داده که به لحاظ شرایط مالی بیمار از دریافت دستمزد صرف نظر کرده است و این نمونه بلند نظری و رفتار انسانی این پزشک متعهد است.