سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلپک سلام


آقای استاندار و مسیر توسعه

با وجود اینکه به همت جناب استاندار ، شهر بندرعباس و استان هرمزگان در همه ی حوزه های مهم از جمله ؛ درمان ، بهداشت، اشتغال ، خدمات عمومی، زیر ساخت و البته رفاه عمومی در کشور  مقام اول را کسب کرده اما متاسفانه یک تعداد از مطبوعات و افراد مغرض با سیاه نمایی و جلوه دادن اندک مشکلات سعی در تخریب این مدیر لایق را دارند.

جناب استاندار که این روزها به نماد توفیق و خدمت مبدل شده در مصاحبه چند وقت پیش با شبکه یک عنوان کردند که در حوزه صندوق توسعه و اقتصاد مقاومتی نیز هرمزگان مقام اول کشور را کسب کرده است و کلی سرمایه گذار برای آبادی استان جذب شده اند.

الان من به عمه ملوک گفتم برای این همه توفیقات که با گرد و خاک های ارسالی از هند ، همزمانی پیدا کرده ، قدری اسفند هم دود کند.

جناب استاندار ای کاش مرحمت میکردی و یکسری به محلات توسعه یافته بزرگترین بندر ایران میزدی تا ببینی مردم با این همه پیشرفت و توسعه چه لذتی از زندگی می برند.

حقیر به عنوان یک خزنده کوچک گاهی از این همه توانمندی در عجبم که چطور جناب استاندار طی همین مدت کوتاه توانست بر اقیانوس بدبختی و محرومیت غلبه کند و هم اینک مردم بنادر شانگهای َ، منچستر ، سیدنی. و.گینه بی صاحب هی خون گریه می کنند که چرا ما از بندرعباس عقب افتادیم .
این محض اینکه جنابعالی یک پارچه مدیریت کاملی البته در شهر بمن هم پیشنهاداتی شد که نپذیرفتم .

خدایی کدام مدیری سراغ دارید که فقط  طی چند سال مشکل گاز کشی همه ی شهر را حل کند کدام مدیر لایقی سراغ دارین که با یک تشر مشکل فاضلاب همه محلات شهر را خاتمه دهد!

الان شکر خدا طوری در  مسیر توسعه افتادیم که بعضی ها هی می گویند؛  اغا تو رو جون بچه ات یواش

چشم باز کردیم دیدیم همه ی 800 هکتار بافت فرسوده شهر که با محلات مگادیشو سومالی برابری میکرد یهویی محو شدن و یهویی همه شهر ، جاذبه توریستی شد!!

دیگه نه از کرور کرور معتادان کارتن خواب اثری هست نه مردم تا زانو توی فاضلاب سیر و سلوک می کنند.
مشکل تاریکی شهر هم حل شد ، پل بزرگ خلیج فارس و میدان تره بار و پایانه مسافری جدید هم شکر خدا به بهره برداری رسید.

الحمدالله کل طرح های هادی روستایی و همه پروژه های ملی و استانی نیمه تمام هم به سرانجام رساندی و مهم تر از همه اینکه الان ماشین های اورژانس ، پلیس و آتش نشانی می توانند در همه ی کوچه های بندرعباس تردد کنند!!!

ای بشکنه اون قلمی که این همه توانایی جناب استاندار رو ندید می گیره و همسو با امپریالیسم، آنارشیسم و راشتیسم هی مشغول تخریب این چهره محبوب و خدوم می شوند ، شرم کن !!

همین دیروز با خبر شدیم که اعضای شورای شهر تورنتو همگی یه پراید دربست کردن که باید بریم از مسیر توسعه هرمزگام بخصوص از  مونوریل شهری، پل های معلق، مترو، خور شهناز و دو راه ایسینی بازدید کنند!

داداش به قول فردوسی پور چه کردی توی این دو سال ! بنازم به همه توفیق

آقای استاندار در مصاحبه با شبکه یک فرمودی که مردم هرمزگان اهل سر و صدا و مطالبه نیستند این فرمایش شما هم کاملا درست است یعنی طوری خدمات رفاهی و توسعه تو حلق ملت کردین که صدای هیشکی در نمیاد.
در ضمن از سیاه نمایی این چهار تا نشریه هم دلخور نشو اینا معمولا از سرویس های بیگانه پول میگیرند تا مدیریت توانمند را از کار مضاعف دلسرد کنند. اصل مردم هستند که به قول جنابعالی اصلا اهل مطالبه نیستند.

و در آخر بابت توجه به توسعه مناطق شرقی استان از جنابعالی و تیم مدیریتی تحت امرتان تشکر می کنم انشالله پا بده همین جور تا کراچی این مسیر توسعه را کش بدیم.

 

گلخنی . ندای هرمزگان