سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز بندرعباس شهر رویایی

هرمزگام:

#ستون_طنز_کلپک_سلام

??بندرعباس، شهر رویایی

 

??در پی انتصاب سه مشاور بسیار مطرح در شهرداری یزد ، شهرداری بندرعباس نیز در اقدامی سنجیده چندین کاندیدای مطرح انتخابات شورای شهر که در اثر حجم اندک تبلیغات موفق نشده بودند ، بعنوان مشاور شهردار منصوب کرده تا نشان دهد از حیث آینده نگری توسعه شهری در صدر جدول کلان شهرهای جهان تکیه زده است.

 

البته شهرداری بندرعباس در چندین حوزه دیگر نیز سرآمد شهرهای مهم کشور است.

 

??الف، توانمندی در جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی، متاسفانه با خبر شدیم دراین زمینه شهر توکیو با اختلاف اندکی در رتبه بالاتر قرار گرفته است، اما یک ذره هم نگران نباشید مشاورین جدید شهردار قول تظمینی داده اند طی هفته آینده این کاهش امتیاز با جذب هزار کارتن خواب،ببخشید سرمایه گذار جبران کنند.

 

??ب، شهرداری بندر با کسب رتبه نخست ایران در جذب درآمد، موفق شده است با مدیریت و برنامه ریزی بسیار موفق در بخش کسب مالیات و صدور پروانه های ساخت و ساز به حدی از درآمدزایی برسد که هم اینک بخشی از کسری بودجه بانک جهانی با وام های مدت دار شهرداری جبران شده است و مفتخریم که اعلام کنیم با این موفقیت هر سال بودجه توسعه شهری به میزان صددرصد افزایش یافته است و بنا به تقاضای جناب استاندار سعی خواهیم کرد ظرف مدت شش هفته بندرعباس را به قطب گردشگری آسیا تبدیل کنیم.

 

??ج، توفیق در زمینه خدمات رسانی شهری از دیگر افتخارات شهرداری است به حدی که بندرعباس بعد از ژنو به عنوان پاکیزه ترین شهر جهان انتخاب شد.

 دوستان به همین سوی چراغ مودم همه این آمارها واقعیت دارد.

 

 ??وقتی مطبوعات هرمزگان در نمایشگاه مطبوعات کشور اول میشوند، خوب شهرداری هم در این حوزه ها اول شده است، اصل این است که شما عزیزان به اخبار ما اعتماد دارید.

 

شهروندان عزیز به یمن حضور مشاورین جدید شهرداری، موفقیت همین جور از سر و کله شهر میبارد .

 

??دال،شهربندرعباس با تلاش مس?ولان شهری، طی چند سال اخیر موفق به کسب عناوین مختلف کشوری شده است، که برای نمونه و دق دادن مخالفان و منتقدین معاند به چندتای آن اشاره میکنیم: بندرعباس شهر بدون گدا، بندرعباس شهر بدون معتاد، بندرعباس شهر فضای سبز، بندرعباس شهر جذاب،بندرعباس شهر...

 

??بلند شو مرد، بلند شو لنگ ظهر شد ، تو خواب هم لاف میزنه، پاشو که از روابط عمومی زنگ زدن گفتن سریع متن توفیقات مشاورین جدید ایمیل کن ، بلند شو که ظهر شد.

 

 

گلخنی،ندای هرمزگان

 

https://telegram.me/hogam