سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز نبوغ شورای شهر بندرعباس

ستون طنز کلپک سلام
نبوغ نزد شورا هست و بس

برای جذب سرمایه گذار خارجکی و درآمدزایی شهرداری چه برنامه ای دارید ؟
این سوال بعلاوه چند سوال دیگر را چندی قبل شورای شهر (بدون کپی کردن از جایی) مطرح کرد تا گزینه های تصدی شهرداری به آن جواب بدهند.

پاسخ دادن به این سوال برای گزینه های شهرداری مثل آب خوردن بود  و حضرات بعد از کلی صغرا کبرا چیدن، با قول جذب سرمایه گذار خارجی برای توسعه شهر، عزیزان شورای شهر را در سه سوت قانع کردند.

اما  درد اینجا بود  که در واقع بیشتر اعضای شورا در بی بضاعتی فعلی شهرداری خودشان نقش داشته اند و در حقیقت باید این سوال را از آنها پرسید که با سالها حضور در شورای شهر چه راهکار عملی برای درآمدزایی شهرداری ارا?ه کرده اید؟

اما از این سوال مهم و غرض ورزی های برخی قلم بدستان خود فروخته که فقط به فکر تخریب شورا  هستند که بگذریم،
فکر کرده اید دلیل این همه توسعه شهری در بندرعباس چیست؟

بله درست حدس زدید ، دلیلش نبوغ ذاتی اعضای شورای شهر است، بی اغراق بگویم این عزیزان هر دوره که می گذرد مثل گوشی اپل در زمینه فن آوری و نبوغ هی مجهز تر میشوند.

به سو سوی  همین چراغ مودم قسم ، الان مدتهاست شهرداری توکیو پاش رو کرده توی یک کفش که باید اعضای شورای چهارم و پنجم بندرعباس را بفرستید اینجا بلکه این عقب مانده های ژاپنی از درایت و هوش این عزیزان برای جذب سرمایه گذار خارجکی  و توسعه شهری بهره ببرند.

فقط حیف که ریا میشه وگرنه کارهایی اعضای شورای چهارم به ثمر رساندن که اگر رسانه ای شود چشم کور از شنیدنش روشن میشود...

چیه ، چرا تعجب کردین ، خوب حق هم دارید ، آخه من فکر میکردم هر دروغی بگم باور می کنید ، باور کنید حقیر تقصیری ندارم ، اینها همش از اثرات گوش دادن به شعارهای تبلیغاتی ایام انتخابات هست، تو رو خدا یکی منو ببره دکتر

کاظم ، گلخنی ، ندای هرمزگان