سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بندرعباس سامانه پر فشار

گروه تلگرامی محله غلغله اهالی سرگرم بحث کارشناسی درباره لوس بازی سامانه پرفشار بودند.
احمد مرغی نوشت؛  احتمالا این هم لابد زیرمیزی میخواد و همه برایش شکلک خنده گذاشتند.

نیم ساعت بعد بی بی زهرا نوشت: بغام حالا که الحمدالله مدیر شدی بیا لطفی بکن دست این پسر جعفر رو بند کن !!

بغام با حیرت : مادر جان من که مدیر اداره نیستم، حقیر مدیر گروهم.

بی بی زهرا هم شکلک خشمگینی گذاشت و نوشت ؛ من نمیدونم مدیر شدی باید پسر جعفر ببری سرکار !!

بغام نوشت مادر عزیز آخر مدیر گروه که شغل مهمی نیست.
لحظاتی بعد چندین لنگه کفش به علامت تهدید زیر پیام بغام قرار گرفت.
بغام هم نوشت: دوستان بهتر است در مورد رفتار زشت سلفی بگیرهای حادثه پلاسکو نظرات کارشناسی بدهند.

کمی بعد در خانه به صدا در امد.بی بی زهرا با دیدن بغام چند تا چک محکم به صورت مرد بدبخت نواخت و گفت: بی شعور مگه من باهات شوخی دارم وقتی میگم دست پسر جعفر را بند کن بگو چشم.

بعد از رفتن بی بی زهرا ؛ بغام در گروه چند شاخه گل نهاد و نوشت؛ انشالله به زودی پسر جعفر را مدیر گروه می کنم تا خیال بی بی راحت شود. .
ساعتی بعد مش معصوم در گروه نوشت ؛ آقای مدیر ساختمان پلاسکو  که از تلوزیون دیدیم تو بیا چند تا جوک خفن تو گروه بذار که بد رقم حوصله ام سر رفته، بغام هم با نهادن چند شکلک عصبانی نوشت؛ اینجا که جای این مطالب نیست، ما این گروه رو تشکیل دادیم که مشکلات جامعه رو مرتفع کنیم .

باز هم در خانه بغام به صدا در آمد این بار دو طرف صورت بغام متورم شده بود.

داخل گروه پیرزن های محله از جمله عمه اعظم با نام کاربری لوسی 77 مش معصوم با نام کاربری زی زی 73 و عمه ملوک فلافلی با پروفایل دوشیزه جنوب 69 بخاطر گران شدن فلافل  به جان هم افتاده بودند و مدام مطالب مثبت 18 منشوری ارسال میکردند. طفلک بغام دیگر حتی جرات جیک زدن هم نداشت.

خلاصه گروه تا نیمه های شب فعال بود و بانوان سالخورده محله بعد از ساعتها غیبت و فحش دادن و عربده کشی نیمه شب فاز فرهنگی برداشته و در کمال حیرت ،مشغول نقد «کتاب زنانه ممنوع» تنها اثر ترجمه شده نویسنده انگلیسی خانم کارلا جینز بودند و از مرگ این بانوی 94 ساله بشدت غصه دار بودند و مدام پیام می دادند ؛ این که جوان بود،چقدر زود دیر شد.

حوالی ساعت 3 بامداد با اولین رعد و برق ها کاربران گروه که قصد داشتند وارد فاز تجلیل از سامانه پر فشار بشوند که باران سیل آسا امان نداد و برق محله رو طبق یک سنت حسنه قطع کرد.
با قطعی برق شارج موبایل ها یکی یکی به فنا رفت و بغام هم شادمان از رحمت الهی در گروه را بست و با خیال راحت خوابید.



طنز لابد بقیه کشک هستند

 

همه جا با ضرب المثل قحط الرجال بر سرو کله خود میزنند اینجا قحط النسا، ، گویی در این استان اصولا بعضی ها فابریک مدیر آفریده شدند و هیچ وقت تمام نمی شوند.

انگاری بزرگان این شهر شعاع دیدشان فقط معطوف به همین چند نفر مدیر است. البته مسیر پیشرفت این عزیزان اندکی پر و پیچ خم هست اما اصلا متوقف نمی شود و این عشق خدمت به آنها اجازه یک لحظه دور ماندن از میز مدیریت نمی دهد.

در آن دولت پشت میزی در استانداری ، در دولت قبل تر مشاور استاندار در دولت فعلی مشاور شهردار الی ماشالله یکسره در حال مدیریت و مشاوره دادن هستند اینقدر گاهی خوب مشاوره می دهند که آدم دلش برای انیشتین می سوزد،  براستی چرا این همه استعداد باید حیف و میل شود. حالا که همه راضی از چسب رازی ببخشید از این انتصاب هستند پس بزنید دست قشنگه را ، بروید پارچه نوشته بزنید به در دیوارها و کلی از این انتصاب میمون و خجسته شادمان شوید.

ما در این شهر اصولا برای بعضی ها بازنشستگی نداریم این عزیزان اینقدر کار می کنند تا تمام شوند.

القصه اینجا بعضی ها همیشه مدیر و رییس هستند فقط مثل تغییر مواد گاهی از مایع به جامد میزشان از این اداره به آن سازمان عوض می شود اما عمرا نباید دست  ترکیب این تیپ آدم ها زد. چون احتمال زلزله یا رانش زمین حتمی هست و این عزیزان باید  همیشه پشت میز مدیریت نشسته و الباقی هم بخصوص آن همه بانوی جوان تحصیل کرده با استعداد  به قول معروف کشک هستند.

ضمیمه روزنامه دریا.. گلخنی


طنز کلپک سلام 123

 

اخیرا در ستون طنز کلپک سلام این نشریه  مطلبی تحت عنوان شهر موش ها  درج شده که باعث جریحه دار شدن احساسات  موش های نروژی ( موش بزرگ کشتی) ساکن بندرعباس شده است ولذا تشکل موش نهاد آفت بر خود واجب دید که جوابیه این هجمه نژاد پرستانه را  ارسال نماید.

عجیب است در این زمانه که همگان از اقدامات ضد مهاجرتی ترامپ ابله گلایه می کنند نویسنده نژاد پرست از سکونت موش های نروژی و هندی انتقاد کرده و خواستار مبارزه و کشتار موش های بینوا شده است.

باید به عرض برسانم که ما موش های خارجی ساکن بندرعباس به حسب اتفاق و نبود سیستم قرنطینه درست و حسابی وارد شهرتان شدیم.

وقتی اداره آبفا قادر به تسویه فاضلاب نیست و شهرداری حوصله لایروبی خورها را ندارد و خیلی ها زباله را در ساحل  پخش و پلا می کند دیگر تقصیر موش نیست، خودتان هم مقصر هستید.

اینکه شهرداریتان برای هر محله فقط چند سطل زباله بزرگ تهیه کرده و ملت مجبورند کیسه های زباله را پشت دیوار همدیگر  بگذارند تا اهالی هی روی دیوارها جملات محبت آمیز نثار هم کنند، تقصیر موش نیست.

اینکه دستگاههای اجرایی ذی ربط مثل شهرداری و مرکز بهداشت  فقط هر ده سال یکبار طرح مبارزه با موش های بینوا را اجرا می کنند، تقصیر ما نیست.

نوشته اید که موش ها ساحل بندرعباس را قبضه کرده اند.در جواب باید عرض کنم ما موش هستیم زمین خوار نیستیم ، مشکل از خودتان هست، لطفا فرافکنی نکنید.

در ضمن در کوچه کارگزاری  عده ای روزانه در حال فروش انواع موش هستند. این دیگر مسخره هست که خوکچه هندی و موش روسی یا همان همستر ، برای آدم ها عزیز دردانه میشه ولی موش های مظلوم نروژی آفت و ناقل مرض!!
همه عالم می دانند که سنجاب همان موش با دم سشوار کشیده هست حالا چرا همستر و سنجاب می شوند حیوان خانگی پنجاه هزار تومنی ولی موش هندی و نروژی آفت ، طنز ماجراست!!

و در آخر لطفا به جای پرداختن به این موضوع پیش پا افتاده بروید به حال سیستم ناقص فاضلاب شهرتان فکری بکنید.بروید از زمین خواری بنویسید بروید درباره  ایمنی برج های تازه تاسیس طنز بنویسید، بروید درباره آبگرفتگی معابر یا تاریکی شهرتان طنز بنویسید.

با احترام هانس دیتریخ

 

طنز ترامپ آرزوی حیوانات

سرانجام یکی از آرزوهای بزرگ موجودات ابتدایی به تحقق پیوست و موجودی تکامل نیافته به سمت ریاست جمهوری آمریکا رسید.این برای ما جانوران امری بسیار متعالی و باعث بسی خشنودی است،  امید که در آینده نزدیک نیز شاهد رشد بیشتر جانوران بخصوص آمیب ها و جلبک ها در عرصه جهان سیاست باشیم.

اینکه چرا اخیرا مردم دنیا اینقدر از دستورات ترامپ عزیز اعصابشان خورد شده را درک نمی کنم.عزیزانم باور کنید این دروغ هست که می گویند ترامپ مشاوران باهوشی ندارد ، باید به عرض برسانم که این مرد بزرگ مدتهاست مدیریت گروه حیوانات اهلی را عهده دار بوده و حقیر  بارها شاهد مشورت کردن وی با چند خوک و گوسفند  بوده ام .

به هر صورت خطر تروریست های ایرانی بشدت آمریکا را تهدید می کند و هر لحظه امکان دارد این افراد به امنیت ملی این کشور آسیب جبران ناپذیری بزنند.

همین دیروز جناب ترامپ در گروه برای ملک سلمان نوشته بود؛ متاسفانه تعداد زیادی تروریست ایرانی تحت پوشش پرفسور،  دانشمند و محقق، ناسا و بیشتر شرکت های بزرگ آمریکایی را به ناحق قبضه کرده اند و من قول می دهم در آینده نزدیک این مشاغل مهم را به دوستان عزیزم در سعودی  بخصوص به عزیزانمان در القاعده ، داعش واگذار کنم.

ترامپ در پیامی دیگری نوشته بود؛  ایرانی های تروریست به ناحق مدیریت اغلب شرکت های فن آوری و بیمارستان های بزرگ کشورم را غصب کرده اند و در اغلب دست آوردهای علمی و فن آوری آمریکا نقش اصلی دارند به همین خاطر قصد دارم در اسرع وقت به صحاری سعودی سفر کنم و به کمک ابوبقر البغدادی و ملک سلمان عزیزم، نخبگان  علمی و استعدادهای مهجور مانده این منطقه را کشف کنم و به آمریکا ببرم.

شاید شما ایرانی ها باورتان نشود یا حسودی کنید اما  زیر این پیام ترامپ ، همه ی خوک ها و گوسفندهای گروه لایک کرده بودند.

و در آخر مجددا انتصاب شایسته ترامپ را به همه ی موجودات ابتدایی بخصوص اسید آمینه ها، کرم ها و موجودات مرکب شامل آمیب ها و جلبک ها تبریک عرض می کنم حتم بدانید ترامپ عزیز با ترکندان کره زمین دوباره باعث شکوفایی ما می شود.


طنز جزیره گنج


جزیره گنج

با افزایش هزینه های جاری  و کمبود بودجه ، جلسه مهمی در منطقه آزاد قشم برگزار شد. رییس جلسه با نگرانی به حاضران گفت؛ دوستان ما طبق معمول همیشه بی پول شده ایم و لذا تا ظهر وقت دارید طرح های درآمدزای خود را  اعلام کنید.حالا برید خوب فکر کنید که شب عیدی کلی خرج داریم.

سرانجام حوالی ظهر بسته های پیشنهادی نخبگان حاضر در جلسه  تهیه شد.و یکی از مدیران سرگرم اعلام راه حل های پیشنهادی درآمد زا شد:
به نام خدا با توجه به توانایی شگفت انگیز منطقه آزاد در جذب سرمایه و 30سال توسعه موفق ، بسته درآمد زای ذیل در سه بخش تقدیم می شود.
بخش اول
نصب صندوق کمک به منطقه آزاد در معابر عمومی، برگزاری کنسرت خیریه و جشن گلریزان به نفع منطقه آزاد.
بخش دوم
موارد زیر شامل جریمه هایی از 100 تا 200 هزار تومان است و شهروندان خاطی ملزم به پرداخت هستند ؛ قدم زدن بی هدف در سطح شهر ،  دادن جواب سربالا ، بی توجهی به لوازم تولید چین ، غر زدن ،  عدم تکریم چتربازان خسته، بی اعتنایی به مجسمه امام قلی خان ، انداختن کارت شارج مصرف شده در پیاده رو، چانه زدن با فروشنده چینی، تعجب کردن از نرخ گران میوه و خشکبار ، زدن  پوز خند و نیش خند در معابر عمومی و دیر گذاشتن کیسه زباله همچنین  انتقال بیماران اورژانسی از جزیره به بندرعباسَ، دعا نکردن به جان مدیران نیز شامل عواقب و جریمه نقدی می باشد .

در ضمن به افرادی که در برگزاری همایش های مهم مشارکت می کنند تخفیف داده می شود. همچنین پر کردن صندلی هنگام برگزاری همایش، قربون صدقه رفتن مدیران ارشد نیز شامل تخفیف در جریمه می شود.

بخش سوم
موارد ذیل اضافی و مستهلک تشخیص داده شده و زیر قیمت بازار تعویض یا به فروش می رسد؛
تعویض سد پی پشت و گوران با یک واحد آپارتمان دو خوابه در خیابان فرشته ، فروش همه ی قندیل های غار نمکی،  تعویض هزار هکتار از جنگل حرا با همه ی جک و جونورهایش با یک وانت میوه درجه یک، فروش غار خربس قیمت توافقی!!
، فروش از دم قسط تعدادی دلفین در حد نو، بدون زدگی ، تعویض تخم لاک پشت پوزه عقابی با چند صفحه تخم مرغ ، فروش تپه ماهورهای حد فاصل درگهان تا سوزا ، فروش 3 دانگ از قلعه پرتغالی ها ، تعویض دره ستاره ها با یک وانت شیرینی تازه ، فروش مجسمه امام قلی خان،  اجاره باند فرودگاه جهت گل کوچیک و همچنین اجرای برنامه سلفی با  مدیران ، هر سلفی یک میلیون تومن ، متقاضیان می توانند با در دست داشتن پول نقد در اسرع وقت به ما مراجعه نمایند.

[ یکشنبه هفدهم بهمن 1395 ] [ 14:26 ] [ کاظم گلخنی ]