سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز این مش معصوم خبیث

Download

 


طنز فوتبال افیون توده هاست

فوتبال افیون توده هاست

شرح کاریکاتور؛ پرسپولیس 3 هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شد. هر آدمک نماد یک هفته است و انگاری نیازی به منهدم کردن باقی آدمک ها نیست.

فوتبال و افسردگی
میگویند فوتبال افیون توده هاست!! فکرش را بکنید برد و باخت ها آن هم در سطح ملی و یا باشگاهی چه تاثیری بر شادابی و یا افسردگی جامعه دارد.

بعد از باخت ضایع انگلیس از آرژانتین در جام جهانی مکزیک آن هم با گل الکی ماردونا  طبق اعلام روزنامه تایمز ،آمار کتک خوردن زنان انگلیسی از همسرانشان هفتصد برابر از روزهای عادی بیشتر شد تا جاییکه کلانتری ها از باخت تیم ملی انگلیس بشدت شاکی شدند.
در ایران چندی قبل
مادر جوانی به روابط عمومی صدا و سیما زنگ میزند و بعد از کلی فحش بد و بیراه می گوید ؛ بچه ام از باخت پرسپولیس مقابل استقلال افسرده شده و لب به غذا نمیزند!! ضمن اینکه از تعداد کسانی که بعد دریافت گل یا باخت تیم محبوبشان در استادیوم ها سکته کرده و جان سپرده اند هم ذکری باید کنیم و اعلام کنیم این نوع مرگ در همه کشورهای فوتبال دوست نظیر ایران رواج دارد.

جامعه شناسان بارها گفته اند بازی حساس استقلال و پرسپولیس را روز جمعه برگزار نکنید!! این عزیزان معتقدند شنبه در ایران خودش بصورت طبیعی خر هست و برای ایرانی جماعت نکبتی ترین روز  اول هفته است حال با این تفاسیر باخت تیم محبوب هم با شنبه جمع کنیم می شود آخر افسردگی و‌ به دلیل اعصاب خورد کارمندان و کارگران و کری و مشاجرات بین هم اصولا ارباب رجوع بی و حرف و حدیث به خانه برگردد سنگبن تر است به همین دلیل باخت استقلال یا پرسپولیس و حتی تیم ملی کلی به راندمان تولید، صنعت و خدمات ادارات کشور لطمه میزند‌.
البته موضوع افسردگی بعد از باخت جهانی هست،گل پیروزی ایران به کره جنوبی  یادتان هست !؟ گریه این ملت چشم تنگ رو یادتون میاد ؟ خوب ایراد نداره ما هم یادمون نمیاد .

  فک آویزان مردم برزیل چی ! باید یادتون  بیاد ، بعد زدن گل هفتم آلمان عملا برزیل سنکوپ کرد !! می گویند هنوز مردم  برزیل از شوک آن فاجعه در افسردگی ملی به سر می برند.


طنز بندرعباس شهری برای همه

بندرعباس شهری برای همه

به نام خدا شهر ما به خاطر مسیرها و پیاده روهای اختصاصی و عبور آسان معلولان شهرتی جهانی دارد ، در شهر ما دهها پل هوایی مخصوص معلولان  درست کرده اند و معلولان عزیز چپ میرن راست میان به جان مدیران دلسوز شهر دعا می کنتد.  مادرم می گوید پیاده رو های  این شهر برای افراد سالم هم خطرناک است.چند روز پیش یک موتوری که در پیاده رو مشغول حرکات نمایشی بود با مادر و مادربزرگم تصادف کرد که در این حادثه راننده موتور بر اثر شدت جراحات و کتکهایی که از بی بی جون نوش جان کرد راهی بیمارستان شد،  البته باید متذکر شوم حرفهای مادرم همگی سیاه نمایی است و آدم عاقل باور نمی کند.

تنها مشکل معلولان بندرعباس نبود عابربانک مخصوص آنها بود که این مشکل هم به سبب تورم فعلی و کمبود نقدینگی حل شده و اکثر مردم دم عیدی شکر خدا از این دستگاه مستکبر فاصله گرفته اند.
ضمن اینکه  در بندرعباس فروشگاهها ، سوپرمارکت ها و مغازهای شهر طوری بنا شده اند که معلولان مثل آب خوردن در این مراکز خرید تردد می کنند.

از دیگر الطاف بزرگ شهرداری طراحی مسیر تردد ساحلی معلولان عزیز است و این عزیزان با حمایت های گسترده دولتی مدام در جشن های بزرگ ساحل سرگرم تفریح و تفرج هستند به حدی خیلی ها این ایام آرزو می کنند کاشکی معلول بودند، و در پایان ما باید قدردان این همه توجهات مسئولان زحمت کش باشیم و مدام برایشان اسفند دود کنیم «آقا اجازه تمام شد»

معلم ؛ بچه تو چقدر خوب دروغ می نویسی باریکلا ، نمرت بیست