سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طنز فال روزانه

ستون طنز کلپک سلام 

فال روزانه 

 

متولد فروردین :بر پایه ساخت و پاخت قمر با عقرب ، دلار همچنان گران هست و همین طور گران خواهد ماند ، منتها شما اصلا ناامید نشوید و همین جور شادمان برای مسئولان اقتصادی دست تکان دهید.

 

متولد اردیبهشت : ستاره زهره با جستجوگر گوگل خبری برایت یافته ای جوان خجسته ، هان به هوش باش، که گرد و غیار محلی با همکاری ریزگردها در جاده ها دید تو را محدود خواهد کرد پس دور از پراید بمان خواب آشفته هم نبین 

 

متولد تیر : ساعت سعد فرا رسیده است ، بخت دگر بار با لبخند کواکب به ماه به شما رو کرده است و حوالی ساعت دو بعد از نصف شب برای دقایقی فیلترشکن ها باز می شود و برای لحظاتی فرصت داری مطالب تلگرام را مرور کنید پس فرصت مغتنم شمار شکر خدای به جای آر و از زندگیت لذت ببر

 

 متولد مرداد : در مسیر حوادث قرار داری، فشار آب خانه ات کم شده ،با خشم صاحب خانه مواجه ای ، سه ماهی است حقوق نگرفته ای ، قسط های عمل دماغ دخترت روی دستت مانده ، هنوز از مدرسه می گویند پول بیار، گوشت گوسفند شده چهل هزار تومن و تو همچنان زنده ای ، بابا تو دیگه کی هستی 

 

متولد شهریور : شما در مورد کارهایی که باید انجام دهید عملکرد درستی دارید و این باعث می‌شود در محل کار به عنوان یک قهرمان شناخته شوید. اینکه یک مدت همین جور شبیه مرد عنکبوتی رفتار کنید دنیا رو چه دیدی شاید یک نفر دلش سوخت و بهتون علاقه مند شد و از این زندگی نکبت بار رها شدید .

 

 

متولد مهر : ممکن است امروز قادر نباشید که ذهن‌تان را سرو سامان دهید. استرس هم داری ،خلاصه ذهن نداری داغونی، مقصر هم نیستی میگو گرونه ، امکانات نبوده حالا برای چی گریه می کنی؟ 

 بابا شوخی کردیم اصلا تو بیل گیتس ، بچه مردم از دست رفت.

 

متولد آبان ماه؛ عزیزم همین که زنده ای خدا را شکر کنید.

 

متولدین آذر؛ در پیام رسان داخلی تنها مانده ای، دوستانت از تلگرام رفته اند، گردش در اینستاگرام همه شارجت را به باد می دهد ؟ شرمنده این روزها کواکب هم توش موندن ، اینکه پیشنهاد می کنیم منچ با مانع بازی کنید .

 

دوستان عزیزم واسه باقی متولدین جا نداشتیم ببخشید دیگه، البته خیلی بخت و اقبال بلندی هم نداشتید اینکه چیزی از دست ندادید .

 

#کاظم_گلخنی